249 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

bufas har fået.. bufas har fået..

en bule på skulderen,nærmest ligesom en vorte,kan det være fordi en kammerat i børnehaven(hvalpetræning) har bidt ham igå,et insekt,eller hvad fanden kan det være.har fået en tid imorgen kl 16.30 hos dyrelægen imorgen,men tænker som en gal. hans chip sidder lige i nærheden ,kan det være den der laver numre?????????

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne plantesten ud til fortorv. 2.200 kr.
  • Sætte basic gardinstang op fra IKEA og sætte en lampe op på børneværelse 1.000 kr.
  • Spejlophængning 700 kr.
  • Reparation udskiftning af hoveddørs lås, da den binder 1.280 kr.
  • Skift af karburator og service på havetraktor uden klippebord 1.650 kr.
  • Hækkeklipning 1.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bufas har fået..
  • #1   4. sep 2006 han kan vel godt have en hævelse af den ene eller anden grund, men nu mindes jeg ikke, at vi her i DK har insekter der medfører buler. Battie havde en på et tidspunkt efter en tæge, men den forsvandt efter ca 14 dage, ingen rødme eller ømhed bare en bule, men held og lykke imorgen hos doktor dyr.

• #2   4. sep 2006 ally har en meget følsom hud... og får buler af myg f.eks. men osse når hun leger med nilsson og det er tit unge hunde der har det...osse hvis hun løber gennem en masse buske... det er ødelagte blodkar der giver bulerne og de er hurtigt væk igen.... men første gang jeg så det fik jeg et chok, troede hun var kommet til skade, de går heldigvis hurtigt væk igen...

• #3   4. sep 2006 Hey Lollu
    jrg gider gerne med til træning, kan du ikke lige skrive

Kommentér på:
bufas har fået..

Annonce