{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.418 visninger | Oprettet:

Tilskud og foder {{forumTopicSubject}}

Min hund har fået konstateret lidt slidgigt i hofterne, hd på den ene hofte, samt spondylose i ryggen.
For at gøre en lang historie kort, så kom han til skade med foden i februar, og har været på smertestillende siden.
Det har ikke været godt for hans gigt og hd, at han har været holdt i ro.

Jeg har lige snakket med dyrlægen og hun anbefalede endnu en gang Hills j/d fordi de har rigtig gode erfaringer med det foder.
Hun råder mig til ikke at stoppe helt med det smertestillende før jeg har kørt ham over på j/d.
Jeg har dog taget en beslutning om at starte på flexadin istedet. (Det har han fået i ca 7 uger)

Men efter min snak med dyrlægen kan jeg mærke at jeg virkelig kommer i tvivl, om jeg alligevel skal prøve foderet.
Jeg kan bare samtidig ikke forestille mig, at foderet kan være medvirkende til, at han får det bedre end han har det nu.
Jeg er meget autoritetstro og har svært ved at holde fast i at give flexadin, når nu dyrlægen har så gode erfaringer med foderet.

Ville nok ikke så meget bortset fra at komme ud med det. Forstår ikke hvorfor det skal være så svært smiley
Gode råd modtages altid gerne smiley
Har I prøvet at vælge anderledes end det dyrlægen anbefaler?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilskud og foder
Kommentér på:
Tilskud og foder

Annonce