{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
822 visninger | Oprettet:

Hvalpe foder/ tilskud {{forumTopicSubject}}

i uge 23 får jeg min nye Rubasse hjem, og jeg glæder mig til at få liv i huset igen. Det har været en hård omgang efter jeg mistede Lucky.

Som alle andre hundemødre så spekulere jeg i foder, jeg har egentlig bestemt mig for Essential the beginning Large breed , men bør jeg supplere med noget ? Olie, C vitamin eller andre ting ?

Jeg har egentlig været vant til at fodre min hund med Wolfsblut , men der er noget der siger mig at overstående er mere optimalt for en stor race. Nogle der har erfaringer med at fodre deres store racer med Wolfsblut til hvalpe ?

samtidig vil jeg gerne supplere med råt, men det går jeg ikke ud fra er nogen problem med nogle af varianterne.

Kom gerne med imput, også andre mærker. Og meget gerne link til evt tilskud.

I får lige et billede af Nones 4 uger gammel. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalpe foder/ tilskud
  • #2   18. maj 2018 Tænker du så jeg skal supplere med glukosamin, hvis jeg vælger wolfsblut hvalpefoder? Jeg har også altid været glad for det, så egentlig kunne jeg lige så godt forsætte. Tænkte bare der ingen skade var at prøve noget nyt, men jeg kan godt se jeg nok egentlig også gerne ville kunne fodre med fisk istedet for kylling.

  • #5   18. maj 2018 Jeg har også altid skiftet i varianter for at afveksle lidt, og det skal jeg selvfølgelig også denne gang. Ja et blandings produkt, jeg kan nemlig se at der har været lidt tilskud i essentials foder, og det er der ikke i wb. Jeg må lige kigge på combicare.


  • #6   18. maj 2018 C vitamin, har kun været på tæverne ?

  • #7   18. maj 2018 Jeg bruger Essential suppleret med råt kød og c-vitamin pulver. Min race vokser perfekt på den kombination.

  • #9   18. maj 2018 Okay, tak for svar ! Jeg må lige kigge på combicare smiley giver i også de voksne det ?

  • #11   18. maj 2018 Okay, jeg har jo givet alt der findes indenfor tilskud til hunde med led problemer. Er lidt i tvivl om det overhovedet er nødvendigt at begynde at tilsætte en masse ting, men er jo lidt farvet af at jeg kan se flere herinde giver tilskud til deres hvalpe.

  • #13   18. maj 2018 Helt enig! Jeg er så bange for at ende med en hund med hd igen, og vil bare gerne gøre det så godt, men spørgsmål er nok om der overhovedet gavner i den sidste ende med alle de tilskud og tiltag. Måske jeg bare skal gå efter sund fornuft og så lade tilskud være tilskud.

  • #15   18. maj 2018 Jeg har i hvert falde gjort alt hvad jeg kan for at finde den helt rigtige kombination af forældre, uden aner til dårlige hofter. Det er jo aldrig en garanti, men så har jeg gjort hvad jeg kan på den front.

    Jeg vil i hvert falde lige tage med det med at give en hvile dag, det var en god idé. Jeg skal bruge ham til Schweiss så han skal nok blive brugt i forskelligt terræn og i en kontrollerbar fart smiley


Kommentér på:
Hvalpe foder/ tilskud

Annonce