{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.261 visninger | Oprettet:

Innordic produkter? Strongjoint... {{forumTopicSubject}}

Hej HG'ere.

Opretter lige dette emne af ren nysgerrighed og lidt undrende.

Min hund Casey, lider af FCP og slidgigt. Hun har så været på strongjoint i et år. Jeg har dog været meget skeptisk, da jeg ikke har kunne se forbedringer osv. igennem det år jeg har brugt strongjoint.

Her for 1 måned siden blev vi valgt til at deltage i et forsøg hos en af innordics konkurrenter. Jeg valgte at stoppe øjeblikkelig på strongjointen, og derfra gik der en lille uge før jeg begyndte på det nye.

Men allerede efter et par dage, så jeg store forbedringer med hensyn til Casey og hendes halten. Hun blev mere rentgående og faktisk synes jeg hun løb mere rundt uden at vise tegn på træthed osv.

Jeg konfrontede så innordic oppe på hundeudstillingen i roskilde, men det havde hun godt nok aldrig hørt om. Hun anbefaldede mig at bruge både strongjoint og kompeet samtidig. Men det synes jeg aldrig jeg har læst eller hørt nogen steder når jeg har undersøgt emnet.

Mit spørgsmål er egentlig bare om der er andre der har været i samme situation med strongjoint. Eller er det bare Casey der har været et særtilfælde?

Vh. Stine


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Innordic produkter? Strongjoint...
Kommentér på:
Innordic produkter? Strongjoint...

Annonce