309 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Dyreinternater. Dyreinternater.
Jeg står og skal til at købe nyt hus og vil derfor gerne have en hund mere til min lille vovse men jeg synes ikke rigtigt jeg kan finde noget over nettet jeg fandt en side med nogen hunde (30stk) var blevet taget fra en lejlighed på nørrebro men nu kan jeg ikke komme ind på den side mere og jeg vil så gerne købe en lille Papillion til min og jeg ønsker at finde en fra et internat som jeg kan give et godt liv i steden for at købe en "ny født"
Håber nogen kan hjælpe mig
På forhånd tak
0 synes godt om
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.736
Men tag et kig på de 2 sider der er linket til, her er en 3 side http://helpadog.webbyen.dk/
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 245 Svar: 6.757
Der findes også mange voksne billige hunde der søger nyt hjem, og som ikke sidder på inatanter..
jan 2006
jan 2006
Hvis du læser det link jeg har smidt, så vil du se det var fra nørrebro de blev hentet
Citat:
Siden hundene blev konfiskeret i Nakskov har de ført en omtumlet tilværelse. Ejeren lovede i første omgang at hundene omgående ville blive fordelt til en række private hjem, men han holdt ikke ord. I stedet blev hundene stuvet sammen i en lejlighed på Nørrebro. Nu er der imidlertid faldet en afgørelse i sagen, og politiet har besluttet, at ejeren må beholde tre af hundene. De resterende hunde skal ud og bo hos gode familier.
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 74 Svar: 985
Jeg synes bare alle de steder jeg kikker efter hun er det kun store hunde men ja skal nok finde en..
Grunden til jeg vil have fra et internat er at langt de fleste har en tubulent start på livet og ja jeg køber gerne en 5årig hund hvis jeg forelsker mig i den (kan jeg gøre i de fleste)
det er så svært men jeg ønsker at give en hund en lykkelig slutning på et måske hårdt liv ikke betydene at jeg skal have den på dødslejet men vil gerne have mange pragtfulde år først
jan 2006
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 74 Svar: 985
Elsker dyr
Dyreinternater.