718 visninger
|
Oprettet:
markeds annoncer. {{forumTopicSubject}}
Ja, det burde sq ikke være lovligt at lave en annonce hvor man truer med aflivning af hunden hvis ikke den bliver hentet.! Vi har internater i dk, man kan aflevere sin hund på hvis man kommer så langt ud.
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 245 Svar: 6.757
(at der på de samme forum ikke sælges rotter til foder er så en anden historie ;))
feb 2006
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 2 Emner: 258 Svar: 11.265
mar 2006
Følger: 38 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 46 Svar: 678
Der er mange steder i markedet hvor jeg mener der bør strammes op..
Hundesundhed er en af de emner der bør tages mere alvorligt istedet for at man blir banket i hovedet for at "fylde" i en annonce... Så kan jeg ik lade være med at tænke.. Hva er vigtigst.. At en markedsannonce ser flot og fin ud, eller at man sætter sundheden på de hunde man køber/sælger og ik mindst avler højst?
Undskyld emneskiftet i tråden, slet bar Mark Hvis du syns det er irrevant i forhold til emnen i tråden
:o)
apr 2007
Følger: 28 Følgere: 25 Hunde: 1 Emner: 490 Svar: 3.308
jun 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 5 Svar: 33
Den bed vores anden hund meget slemt igår. Så den var totalt ude af den...
Så anoncen blev lavet i en ren chok over det der var sket..
Men efter at kæresten har snakket med en god ven/kollega om det... Gav han os nogle gode råd....
Så det prøver vi først..
Men jeg tag meget afstand til at aflive en sund og rask hund...
Men igår var det bare så forviret det hele at den eneste ud vej vi kunne se at enten at komme af med den eller få den aflivet...
Jeg har også slettet annoncen...
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.326
Jeg er så enig med dig at jeg ikke behøver lave et nyt indlæg om det... Godt skrevet!
mar 2007
mar 2006
Følger: 38 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 46 Svar: 678
I dette tilfælde er det dog i jeres hund, eller har jeg misforstået det? Er det ik en hund som i har taget ind for at videreformidle?
jun 2006
jun 2006
Det er da utrorlig du ligger så meget i det...
Men som nævnt før så hentet vi den ved dens gamle ejer... Som også truet med at hvis den ikke kom et andet sted hen blev den aflivet..
Så det kunne da ikke bære da den jo kun er en 1 1/2 år gammel tænkte vi den at det måtte vi heller prøve at se om vimse kunne enes med...
Så vi kørte hen... Den stod i en lenke ved et nedbrændt hus og så meget beskidt og dårlig ud...
Så vi lod den snakke lidt med vimse og det gik meget godt og vi tog den med hjem...
Men så hen på aften hvor den overfaldt vimse.
Gik vi i totalt chok som nævnt før...
Men jeg går ud fra at det var dig der ringet til os..
Hvis du virkelig ville ha hunden så havde du ikke bakket ud... Men du tror nok bare vi ødelægger den..
Men den var altså ødelagt da den kom til os
Du ville sku nok handle på samme måde...
Nej det vil du ikke da du er så bagklog.....
Samt det er altså kun fire der har kontaktet os om den og de andre var mere forstående...
mar 2007
Hvorfor tage et dyr til sig hvis man ikke har lysten og tiden til at holde den i live indtil den finder et ordenligt hjem=
jun 2006
mar 2007
jun 2006
Ja du kan tror hvad du vil... Men hunden findes og har det bedre og bedre for vær dag der går...
Waps og Vimse er også begyndt at lege sammen..
Som de ikke kunne da Waps kom..
Det var jo bare det at han var meget sky og agasiv da han kom til os... Men efter han havde overfaldet vimse flere gange i søndags og den sidste gang Waps over falde vimse var det man kalder rigtig slemt.. Altså hvis vi ikke havde grebet ind havde Waps nok slagtet vimse..
Så er det nok klart at vi bliver bange og vil af med hunden da vi frygtet for vimset liv..
Men efter vi har fået lidt hjælp til det så går det rigtig godt...
Men du har da lov til at se ned på og kigge skævt til mig...
Men så har jeg sku også lov til tænkt om dig hvad jeg vil..
feb 2006
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 761 Svar: 4.804
jun 2006
Som sikket mange vil mene er forkert... Men det er vores måde..
altså at vimse vores første hund er højre i rang end den nye.. altså vimse bliver først snakket med.. for først fodre og først god bider.. Så nu har waps funder hans plads i flokken... Så er han blevet meget nemmer at ha med at gøre...
feb 2006
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 761 Svar: 4.804
jun 2006
Men den er en blanding af en labrador og noget stort...
markeds annoncer.