{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  markeds annoncer.
  • #1   30. apr 2007 Enig... På de rotte forummer kommer jeg på bliver annoncen slettet hvis der trues med aflivning, et dyr skal ikke være et impuls køb men en overvejelse

(at der på de samme forum ikke sælges rotter til foder er så en anden historie ;))

• #2   30. apr 2007 Tror sku også folk tænker med røven i dagens Danmark!

• #3   30. apr 2007 Ja den holder fanme ik en skid... En ting er at ejeren er i tvivl om hva løsningen er for ham og hunden, en anden ting er at bruge en aflivning som salgargument.. -Hent hunden ellers!!?? Og så en smøre om den blir aflivet ved daggry....... En direkte trussel er for LAVT!!

Der er mange steder i markedet hvor jeg mener der bør strammes op..
    Hundesundhed er en af de emner der bør tages mere alvorligt istedet for at man blir banket i hovedet for at "fylde" i en annonce... Så kan jeg ik lade være med at tænke.. Hva er vigtigst.. At en markedsannonce ser flot og fin ud, eller at man sætter sundheden på de hunde man køber/sælger og ik mindst avler højst?
    Undskyld emneskiftet i tråden, slet bar Mark Hvis du syns det er irrevant i forhold til emnen i tråden
    :o)

• #4   30. apr 2007 gitte f, jeg mener dog ikke at der findes en seriøs annonce hvor der står, hent hunden eller den bliver aflivet

• #5   30. apr 2007 Nu skal i lige høre min del af historien...
    Den bed vores anden hund meget slemt igår. Så den var totalt ude af den...
    Så anoncen blev lavet i en ren chok over det der var sket..
    Men efter at kæresten har snakket med en god ven/kollega om det... Gav han os nogle gode råd....

Så det prøver vi først..

Men jeg tag meget afstand til at aflive en sund og rask hund...
    Men igår var det bare så forviret det hele at den eneste ud vej vi kunne se at enten at komme af med den eller få den aflivet...

Jeg har også slettet annoncen...

• #6   30. apr 2007 *Miss Pet *

Jeg er så enig med dig at jeg ikke behøver lave et nyt indlæg om det... Godt skrevet!

• #7   30. apr 2007 og at ejeren er ligeglad med penge, jamen hvis han er det, så betal da til et intanat der gerne vil sælge hunden uden at true med aflivning.. (at de fleste folk godt ved at de afliver nogle hunde er så en anden sag, da de ikke truer med det)

• #8   30. apr 2007 Lene P: Jeg tror tit det er årsagen til disse annoncer, der sker noget uventet som sætter ejeren i chok og han/hun ksynder sig at "kaste bolden videre"... Det er jo netop det såån en annonce lyser langt væk af: impuls-køb impuls-salg og det er det jeg personligt blir pissed over.. At et impulskøb ender i aflivning.. Ja det er jo desværre et fact i dagens dk

I dette tilfælde er det dog i jeres hund, eller har jeg misforstået det? Er det ik en hund som i har taget ind for at videreformidle?

• #9   30. apr 2007 Vi hente hunden igår og vi tog den til os for den ikke skulle aflives, men så kom det igår hvor det var meget hård ved vores hund, så vi fik et chok, vi var bange for der ville ske vores hund noget, men så vil vi prøve om vi ikke kunne gør noget, for hunden havde det hård hvor den kom fra.

• #10   30. apr 2007 att janne k.
    Det er da utrorlig du ligger så meget i det...

Men som nævnt før så hentet vi den ved dens gamle ejer... Som også truet med at hvis den ikke kom et andet sted hen blev den aflivet..
    Så det kunne da ikke bære da den jo kun er en 1 1/2 år gammel tænkte vi den at det måtte vi heller prøve at se om vimse kunne enes med...
    Så vi kørte hen... Den stod i en lenke ved et nedbrændt hus og så meget beskidt og dårlig ud...
    Så vi lod den snakke lidt med vimse og det gik meget godt og vi tog den med hjem...

Men så hen på aften hvor den overfaldt vimse.
    Gik vi i totalt chok som nævnt før...

Men jeg går ud fra at det var dig der ringet til os..
    Hvis du virkelig ville ha hunden så havde du ikke bakket ud... Men du tror nok bare vi ødelægger den..
    Men den var altså ødelagt da den kom til os

Du ville sku nok handle på samme måde...

Nej det vil du ikke da du er så bagklog.....

Samt det er altså kun fire der har kontaktet os om den og de andre var mere forstående...

• #11   30. apr 2007 til Lene P - bare fordi gammel ejer gør det bliver det ikke bedere af at i også gør det.. ikke når der findes andre muligheder..

Hvorfor tage et dyr til sig hvis man ikke har lysten og tiden til at holde den i live indtil den finder et ordenligt hjem=

• #12   30. apr 2007 vi har meget lyst til at beholde den... Så der for prøver vi igen...

• #13   30. apr 2007 til Lene P - hvorfor så true med aflivning hvis i har lysten? En hund skal ikek være et impuls køb og det bliver det hurtigt når man får smidt "ellers bliver den aflivet" i nakken.,.

• #14   1. maj 2007 att janne k
    Ja du kan tror hvad du vil... Men hunden findes og har det bedre og bedre for vær dag der går...
    Waps og Vimse er også begyndt at lege sammen..
    Som de ikke kunne da Waps kom..
    Det var jo bare det at han var meget sky og agasiv da han kom til os... Men efter han havde overfaldet vimse flere gange i søndags og den sidste gang Waps over falde vimse var det man kalder rigtig slemt.. Altså hvis vi ikke havde grebet ind havde Waps nok slagtet vimse..
    Så er det nok klart at vi bliver bange og vil af med hunden da vi frygtet for vimset liv..
    Men efter vi har fået lidt hjælp til det så går det rigtig godt...

Men du har da lov til at se ned på og kigge skævt til mig...

Men så har jeg sku også lov til tænkt om dig hvad jeg vil..

• #15   1. maj 2007 Lene p må man spørge hvad racen er??, og hvad råd i har fået???

• #16   1. maj 2007 Ja vi køre efter rang orden i vores opdragvelse
    Som sikket mange vil mene er forkert... Men det er vores måde..

altså at vimse vores første hund er højre i rang end den nye.. altså vimse bliver først snakket med.. for først fodre og først god bider.. Så nu har waps funder hans plads i flokken... Så er han blevet meget nemmer at ha med at gøre...

• #17   1. maj 2007 flot arbejde på 1 dag må man sige... hm

• #18   1. maj 2007 ja det er det lyder for godt til at være sant... men det er dos ikke mindre end sant..

Men den er en blanding af en labrador og noget stort...

Kommentér på:
markeds annoncer.

Annonce