{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
598 visninger | Oprettet:

Markeds annoncer. {{forumTopicSubject}}

I har lavet regler ja og jeg kan forstå at det er generende at der kommer negative kommentarer i en annonce men en kommentar som nåhh den er sød eler held og lykke med at få dem solgt kan da ikke genere nogen og jeg ville da selv blive glad for en sådan kommentar .
I har valgt at fryse folk for småting og kommer man med en argumentation for at man syntes det er lidt for hysterisk at være bliver ens indlæg slettet .
Også selvom at indlægget er lagt i generel diskution .
Hvor er vores ytringsfrihed egentligt blevet af ?
Jeg kan ærlig talt ikke se noget problem så længe man ikke høvler folk unødigt ned .Syntes da det er hyggeligt herinde så længe folk fører et sobert sprog.
Hvorfor er det lige vi ikke må sætte ? ved jeres metoder Jeg syntes da at i hellere skulle gøre så man kun kan skrive privat til folk hvis det skal være så stort et problem men så kan andre mennesker jo ikke blive advaret hvis der er tale om en hundehandler men det ser i ikke noget problem i eller?
Jeg syntes ihvertfald at at et par af mine indlæg er blevet slettet uden grund og jeg plejer ikke svine folk til og det virker da noget useriøst hvis man kun må ytre sig efter hvordan andre mennesker mener man skal tænke
At komme i fryseren fordi hvalpen lige er sød .
Dyregalleriet er stort men jeg spørger da mig selv om jeg gider være en del af det når man ikke kan have en positiv holdning uden at blive straffet for det .
Hilsen en uforstående

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Markeds annoncer.
Kommentér på:
Markeds annoncer.

Annonce