Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bøjle til hunde
  • #1   7. maj 2007 Skal hun have gjort det pga vanskeligheder med at spise etc - ???

Har hørt om det før - at folk gør det for at ku få avlsgodkendt deres hunde -
    Da forkert tandstilling - underbid / overbid i nogle racer er diskvalifiverende -

- ( Mener dog at det er snyd at rette af denne grund - da jeg som køber hellere ville vide hvilke fejl der kunne ligge i generne i linien - )

Julie -

• #2   7. maj 2007 det har jeg aldrig hørt om, men det skulle da ikke undre mig at man kan give bøjle på..Skal Barca så rende rundt med togskinner og nakketræk?? SS dårlig joke, held og lykke med det..håber det går godt og hun får rettet sine tænder SS

• #3   7. maj 2007 Så vidt jeg er orienteret, så er det ikke tilladt at lave kosmetiske ændringer på sin hund. Men hvis tanden sidder så den generer hunden, så må man godt.

det synes jeg, at jeg fik at vide med Cookie, der også har en bid-fejl og ellers havde været en ganske fornuftig udstillingshund, hvis ikke det var fordi..........

• #5   7. maj 2007 Har ikke hørt om det..

Men vilel aldrig byde en hund det smerte helved det er at have bøjler.. :s

• #6   7. maj 2007 jeg kender en der fik det lavet ved ham Eva nævner - dyrt men det virkede perfekt!

• #7   7. maj 2007 Grunden til hun muligvis skal have "togskinner" på i morgen ( dog kun på den ene hjørnetand) er at hun muligvis vil få problemer senere hen, når du skal tygge sammen, idet hendes ene hjørnetand vokser lige op i overmunden. Hvis der skal være en mulighed for at rette det, skal det gøres inden hun bliver for gammel.

Det er heller ikke nogen hemmelighed at vi også en dag gerne have hende udstillet - men det er altså ikke derfor vi gør det.... tro mig !! jeg er selv modsander af at "pynte" på udseendet pga af udstillinger.

• #8   7. maj 2007 Camilla - Ville den tandfejl hun har være diskvalificerende i forhold til avl ???

• #10   7. maj 2007 Det ved jeg ikke ..... Sådan noget har vi ikke undersøgt. Jeg ved heller ikke om det er diskvalificerende på udstillingerne - vi gør det kun fordi, vi ikke ønsker at hun skal få smerter senere hen, når hun skal tygge sammen.

Det er heller ikke 100% sikkert at hun skal have bøjle på - det er KUN hvis "dyrtandlægen" i morgen vurdere at hun vil få problemer....

• #11   7. maj 2007 Camilla... ja en god ide at få en sagkyndig til at vurdere - smiler... !!

• #12   7. maj 2007 Vi gør det heller ikke for en hver pris - det skal jo også lige med at det ikke er helt ufarligt at komme hende i narkose......

• #13   7. maj 2007 Fagkyndig - Må det vist hedde - ss -

• #14   7. maj 2007 de gav 5000 kr for det ca

• #15   7. maj 2007 Tak for alle de gode svar
    .... men jeg håber stadig ikke hun skal....

• #18   7. maj 2007 he he jeg kunne godt bruge et nakketræk til Bufas han har mega overbid, tjek billedet af hvor han ligger på sofaen he he

• #20   7. maj 2007 Hej Camilla .

Vi har prøvet det ..med vores nu afdøde schnauzer Pepsi .. hun fik rettet begge sine fortænder , og trives godt under hele forløbet . Hun var i narkose en gang om ugen , en let en ..hvor hun fik strammet elastikkerne til.

Vi har aldrig fortrudt vi fik det gjort ..inden da ville hun ikke tygge ordentligt igennem , og ville aldrig tygge bl kødben. Bagefter var det som om hun gik i barndom igen , da alt skulle tygges på *SG* .

Hvis din dyrlæge mener det er det der skal gøres , ville jeg gøre det uden tøven . I vores tilfælde var det overset dobbelttænder der var årsagen til det , noget der kunne være undgået hvis vi havde været mere opmærksomme under tandskiftet .

Kommentér på:
Bøjle til hunde

Annonce