1.481 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

c vitamin c vitamin

nogen der giver c vitamin og i så fald hvilke og hvor mange mg?
jeg vil gerne give det for vokseværk til min hvalp, men er dælme usikker på hvor meget.
diafarm skriver de har 7 mg pr pille også kiggede jeg noget andet der havde 500 mg pr pille.
Jeg har læst om at nogle organer kan tage skade af for meget c vitamin, så tør jo heller ikke give for meget.
er der mon nogen der kender bedre til dette end mig?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  c vitamin
  • #1   21. jun 2019 Hvalpen burde selv producerer det smiley

• #2   21. jun 2019 Min lille hund på 7 kg kom til skade med hoften sidste sommer og fik af kiropraktoren anbefalet 200 mg x 2 dagl. Ester-c hedder det.

• #3   21. jun 2019 #1 ikke nødvendigvis nok. Det er meget normalt at give til vokseværk. så det var ikke helt det jeg spurgte om.

#2 ja Ester c har jeg også kigget på, tør ikke bare købe hvad som helst. synes nemlig 7 mg lyder af meget lidt. nok skal han have 3 piller men det er jo stadig ingenting

• #6   21. jun 2019 canmax ja jeg tænker også om det skulle have været 70 mg pr tablet.
    havde kigget på svenska djurapotek men 900 mg lyder også af meget synes jeg

• #7   21. jun 2019 Enig med Christina.

Svenske apotek har et produkt, der indeholder 900 mg pr. måleske og det er anbefalet til hund 10 - 25 kg., men det er pulver

Hvis din hund er mindre/vejer mindre, så kunne du jo nøjes med en halv måleske.

Hvis du fodrer med et fornuftig foder, så burde det ikke være nødvendig med ekstra tilskud.
    Og er det ikke mere store hunderacer der har problemer med at de vokser for hurtig og derfor har et større behov for ekstra c-vitamin

• #9   21. jun 2019 canmax jeg spurgte en af de webshops og de skrev at der stod 7 mg på producentens hjemmeside

• #12   21. jun 2019 tænker jeg altså også men mærkeligt at man ikke oplyser det på hjemmesiden

• #14   21. jun 2019 Alle hvalpe fra mit opdræt får c-vitamintilskud det første år. Det er virkeligt god for dannelsen af sunde led og knogler.
    Jeg bruger svenska djurapotek.

• #17   21. jun 2019 Der er ca 40 mg C-vitamin i 100 g ren citronsaft.
    Det er ikke meget, de får ved 1 teskefuld smiley

Til gengæld får den et sæt af næringsstoffer, der optimerer optagelsen - noger man går glip af ved tilskuddene.

• #18   21. jun 2019 Ester-c er et rigtig godt produkt, vi har brugt det til vores gennem mange år. Vores får så 1~2 x 500 mg dagligt, men er også i 40 kg klassen.
    De kan købes rigtig mange steder, jeg køber enten i England eller i enkelte tilfælde i Bilka, men Aldi har dem også ind imellem.

Kommentér på:
c vitamin

Annonce