{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Eurasier
  • #6   3. jul 2019 Tager det ikke ca 100 år at holde pelsen på sådan en?

  • #9   3. jul 2019 Hold da op. Jeg havde forestillet mig at det var NOGET mere omfattende at holde sådan en pels.

  • #15   3. jul 2019 Tak for informationerne
    Jeg har også det meste af min viden fra Isabelles fortællinger, jeg har kun mødt nogle få stykker, men der var mine oplevelser meget positive
    Min søn er en stille dreng der gerne vil have en (forholdsvis) rolig hund til nogle gode lange gåture, lettere træning (1 gang ugentlig samt hjemme i haven) og så selvfølgelig som kammerat og til hygge
    Det gør ikke noget at den ikke er den skarpeste til træning og han kan fint leve med en hund der er lidt tilbageholdende (det er han egentlig også), men naturligvis ikke frygtsom


  • #17   3. jul 2019 Ej jeg vidste slet ikke der var opdrætter i Haslev
    Det skal vi da undersøge, der bor min søns far og vi er i byen flere gange i ugen
    Tak for det Isabelle


  • #18   3. jul 2019 har haft en del på diverse hold igennem årene. Vær super opmærksom på sind. Der er dælme en slat der ikke er helt super

  • #19   3. jul 2019 De hunde i oplever som ikke er super i sind - hvordan kommer det til udtryk?

  • #21   3. jul 2019 Min veninde har en eurasier (og en samojede). Han har et kæmpe jagtinstinkt, og kan på ingen måde gå løs. Han kan faktisk også finde på at finte, så han kan nappe flexlinen og skride. Om det med jagten er noget han har fra samojede, vides ikke. Men så vidt jeg ved, er hans mor og søstre også ret slemme til det med at jage.

    Han er bestemt i den bedre ende træningsmæssigt, for eurasiere, altså smiley Han vil rigtig gerne træne, men det der med detaljer, er ikke noget han gider beskæftige sig med. Han er super til spor, men elendig til feltsøg smiley Det er nok en indlæringsfejl, og så krydret med hans stædighed, men han gider altså ikke at finde ting og aflevere dem, basta!

    Men det er en fantastisk nem hund, som egentlig ikke kræver det helt store. Og nej, pelsen er slet ikke slem. Når han fælder, er det gigantiske totter, men det er nemt at rede igennem, og hans fæld er forholdsvist hurtigt overstået.


  • #23   3. jul 2019 @20 det samme jeg oplever, har set flere der gik i decideret panik over helt almindelige ting.
    Havde fx en der gik fuldstændig i panik over en plast pose der var ca 10 meter væk.

    Når det så er sagt har jeg bestemt også mødt skønne eurasier, som både ville træne og havde godt sind.


  • #24   4. jul 2019 Jeg var til en eurasier udstilling på Fyn for mange år siden da jeg var omkring 10 år smiley Jeg var helt forelsket i racen og jeg gjorde alt for at ovetale min mor til at vi skulle have en smiley Blandt andet at slæbe hende med til Fyn smiley Fik talt med en masse opdrættere og de havde alle skønne hunde! smiley

  • #25   4. jul 2019 Det er bestemt en mulighed at tage til Haslev - vær bare opmærksom på at prisen er en 5000 krone dyrere end os andre. Men hey, hvis man gerne vil have en hvalp hurtigt så er det vel ligemeget smiley :)

    Vi skulle have parret vores tæve her i weekenden, men det gik desværre ikke.
    Så vi har ikke hvalpe før til vinter.

    Men I er velkomne her (syd for Slagelse) til en snak om gode og dårlige sider ved racen. Jeg har 4 fastboende hunde og ofte en feriehund (eller to). Det griber hurtigt om sig med racen.

    Ellers er jeg (overvejende) enig med Isabel.


  • #26   4. jul 2019 5000 mere for en hvalp end andre opdrættere ?!?!?! Kan den så lave kaffe, gå ud med skrald osv? smiley

  • #27   5. jul 2019 Rikke - jeg tvivler.
    Men de er erhvervsopdrættere og det er jo åbenbart afgørende?? smiley


  • #28   5. jul 2019 Vi har bestemt ikke råd til at give mere, bare for at give mere, så det kommer ikke til at ske.
    Vi vil ikke købe skod avl, men vi vil hellere ikke forære penge væk smiley


  • #30   5. jul 2019 Min veninde har en, de tjekkede ikke kennneler ud, men valgte den første der havde kuld. Det har de fortrudt nu, hans psyke bliver værre og værre med tiden.

  • #31   5. jul 2019 Amalie - det var da kedeligt.
    Det ER psyken der er vores største problem, sådan som jeg ser det.
    Men selv hunde efter gode mentalt stabile hunde kan blive skrøbelige.


Kommentér på:
Eurasier

Annonce