Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
hvor længe hej mig og min kæreste kom lige til at snakke om hvor længe en hund er drægtig? mvh patricia
Avl
Oprettet:
5. feb 2006
Visninger:
698
Ville det være synd for hende? Hej Vi (familien) har en super dejlig hund. En gul labrador. Hendes temperament er perfekt, og det bliver virkel...
Avl
Oprettet:
6. feb 2006
Visninger:
907
Hvor gammel Hej. Min kæreste har en blanding mellen en armstaff og en amerikansk bulldog og vi snakkede om hvor gammel i vil sige ...
Avl
Oprettet:
7. feb 2006
Visninger:
598
flot chihuahua han søges jeg søger en lidt stor chihuahua han til min tæve tusse hun er uden papir så det gør ikke noget om hannen har papir ell...
Avl
Oprettet:
8. feb 2006
Visninger:
1.148
Cavalier han søges Jeg søger en cavalier han til min tæve kommer i løbetid. Alder og farve er uden betydning. De eneste krav jeg stiller...
Avl
Oprettet:
9. feb 2006
Visninger:
870
hejsa zorro er lige sæt på hjemmesiden som alvs hund . prøv at se....... (link fjernet) der er snart udstillinge igen til...
Avl
Oprettet:
13. feb 2006
Visninger:
337
hvalpe har fået 7 dejlig american bulldog hvalpe d 12.2-2006 i kan se dem på min hjemmeside www.orstedsbulldogs.dk
Avl
Oprettet:
13. feb 2006
Visninger:
855
DVÆRGPINSCHER Er der nogen her der ved eller vil fortælle hvor de har købt deres dværgpinscher og hvad de har givet for den med eller...
Avl
Oprettet:
14. feb 2006
Visninger:
1.267
Så er Molly måske med hvalpe :) Så har hun haft besøg af hanhund for 2. gang i dag, I lørdags hang de sammen og i dag hang de sammen to gange, nogle de...
Avl
Oprettet:
14. feb 2006
Visninger:
426
moderløse hvalpe er der nogen der har en tæve der ikke kan klare alle sine hvalpe eller har i fået hvalpe hvor tæven er gået bort, har ...
Avl
Oprettet:
16. feb 2006
Visninger:
724
Endnu en HD-debat Jeg ved godt at jeg har lavet HD-indlæg før, men det er altså lidt en hjertesag for mig, så her kommer et til som forhå...
Avl
Oprettet:
16. feb 2006
Visninger:
981
moder slæber hvalpe væk.. hej vores hund har fået hvalpe hvor cirka 2-3 uger siden. hun fik 7 der var første gang hun har fået hvalpe... og nu be...
Avl
Oprettet:
19. feb 2006
Visninger:
601
Japansk spids søger han Hej... Min japansk\dansk spids tæve søger en han. Det skal være dansk eller japansk spids. Skriv til mig på sabiner@o...
Avl
Oprettet:
19. feb 2006
Visninger:
713
Amerikansk bulldog hejsa alle sammen jeg søger en Amerikansk bulldog og vil gerne vide hvad priserne normalt ligger på! og selvfølgelig h...
Avl
Oprettet:
19. feb 2006
Visninger:
784
hvor gamle?? hvor gamle skal han hunde være før de kan/må avle??? altså vi ved jo godt at han skal være køsmoden og det der, men er ...
Avl
Oprettet:
20. feb 2006
Visninger:
764
Shiba Black and tan hvalpe hvor...? Ville bare høre om der er nogle der ved hvor der shiba hvalpe til salg har kigge på diverse kenneler men ikke fundet no...
Avl
Oprettet:
20. feb 2006
Visninger:
1.955
Avler af Prazsky Krysarik? Hej Alle. Er der nogen der kender avler af den tjekkiske rottehund? Kan du kun købes i udlandet eller findes der dan...
Avl
Oprettet:
20. feb 2006
Visninger:
497
parring Hej!!! er der nogen af jer der har et godt råd/god ide? Vores han hund skal parre en tæve, men hun er altså lidt ...
Avl
Oprettet:
21. feb 2006
Visninger:
792
moren lader ikke de små patte.. hej havlpene er 3 uger gammel og moder vil ikke så gerne have at de patter hos hende og hun flytter dem i to´er grupp...
Avl
Oprettet:
22. feb 2006
Visninger:
770
Fransk bulldog til avl... Her er en dejlig fransk bulldog han til avl.... Håber på at få svar fra nogle af jer...helst franske bulldogs.... ...
Avl
Oprettet:
22. feb 2006
Visninger:
487

Annonce