Fotograferne

Fotograferne

Medlemmer: 328
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
1.101 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Køb af nyt kamera. Køb af nyt kamera.

Jeg står jo og skal have nyt kamera inden for kort tid og 1 juli har jeg endelig råd til det smiley

Jeg har tænkt mig at købe et Canon eos 400D men nu er mit spørgsmål, hvilket objektiver skal jeg købe med, jeg har set flere forskellige steder at de sælges med forskellige objektiver, de har alle et 18-55 mm med og så kan man som nr 2 få 55-200 eller 70-300mm hvilket skal jeg vælge, jeg tager jo mest billeder af mine hunde og skal på et tidspunkt have et macro objektiv til det, men hvad er bedst at starte op med???

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.040 kr.
  • Hæk klipning ca 12m og taget toppen af 4 træer de er ca 2 1/2 m 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af nyt kamera.
  • #1   21. maj 2007 Jeg skal selv have et Tamron 70-300, som jeg er blevet anbefalet af min mands arbejdskammerat. Hans bror arbejder for et fotoblad og er meget inde i det, og kammeraten har selv købt det Tamronobjektiv og er glad for det. Nu kan jeg ikke huske, om det var billigst på pc-netto.dk eller kamerahuset.dk, men det er der, jeg har kigget.

• #2   21. maj 2007 Tusind tak for jeres hjælp og efter at jeg nu har snakket med Torben køber jeg huset og så objektiverne ved siden af.

Kommentér på:
Køb af nyt kamera.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce