873 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar
kvælerhalsbånd kvælerhalsbånd
Bruger i kvælerhalsbånd, hvis i går hvorfor er grunden til det så?
En meget bedre ting er at bruge en "sele", eller det nye som er opfundet "en grime", som skulle være super god at bruge og meget lettere at styre.. det skulle i næsten prøve i stedet for...
Bryder mig ikke om kvælerhalsbånd, det gør jo sådan at det stopper hundens luftveje.. eller hvad man skal sige.
0 synes godt om
maj 2007
Følger: 36 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 42 Svar: 245
se linket her (billed): (link fjernet)
se linket her (kan du læse lidt om den, der er også billed: http://images.google.dk/imgres?imgurl=(link fjernet)&imgrefurl= http://www.netvet.net/dansk/artikler/grime.htm&h=214&w=234&sz=13&hl=da&start=2&tbnid=BpCMgv4pvWbKXM:&tbnh=100&tbnw=109&prev=/images%3Fq%3Dhunde%2Bgrime%26gbv%3D2%26svnum%3D10%26hl%3Dda
prøv dem man for meget af vide.
nogen der kan gøre så linket virket, kan ikke selv.
maj 2007
jul 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 571
apr 2005
Følger: 32 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 63 Svar: 359
Jeg har brugt en grime, dengang jeg lærte ham at lade hver med at trække, men nu går han så pænt at jeg sagtens kan nøjes med et halvkvæl. Han smutter nemlig ud af sit halsbånd. xD
maj 2007
til Nichole imod mundkurv: hvorfor ik bare almindelig og så lære ham at gå pænt, men ellers det med selen er bedst.
til Josse: hvorfor ikke så købe et nyt der passer ham så han slet ikke behøves noget halvkvæler og hvor meget kvæler de der halvkvæler.. de kvæler jo lidt da de hedder kvæler ik???
apr 2005
Og han kan alligevel godt smutte ud, det er ikke fordi han er uartig, men hvis han er stoppet op for at snuse, og jeg ikke har lagt mærke til det, så går jeg videre, og vupsi, så er han ude.
Han løber ikke væk, men hvis der kommer en anden hund, så løber han da med glæde hen og snakker.
Eller hvis der kommer en anden hund, og jeg har hans normale halsbånd på, så vil han gerne hen og snakke, også ved han at det er bare noget med at bakke, også er han fri!
Så derfor bruger jeg halvkvæl.
Og den strammer overhovedet ikke hårdt til, og det er på ingen måde en straf for hunden.
Og han trækker ikke, så den bliver kun stram når han f.eks. prøver at komme hen og snakke med en anden hund.
Så jeg mener helt klart at den er helt ufarlig!
Men hvad du vil, det her er bare min mening. xD
Jeg kan da prøve at tage nogle billeder af det, også oprette et fotoalbum, så kan du se at det er på ingen måde rigtig kvælende.
maj 2007
okay det lyder slet ikke farligt.. så det jo fint..hehe:-D
apr 2005
Jeg skal nok se om jeg kan få taget nogle billeder. =)
apr 2005
Eller er det lige meget?
maj 2007
Følger: 83 Følgere: 80 Hunde: 1 Emner: 35 Svar: 473
jeg vil gerne have at elvis skalk have en sele for det skåner jo både ryggen naggen og strupen
maj 2007
Følger: 37 Følgere: 610 Hunde: 3 Annoncer: 1 Emner: 54 Svar: 1.810
kvælerhalsbånd
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside