1.275 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
21 Svar
Info om jer og jeres hund/hunde. Info om jer og jeres hund/hunde.
Hej
kunne være spændene at høre lidt om de forskellige som er i denne gruppe, lidt om jer og lidt om jeres hund/hunde.
Jeg hedder Anja og er 26 år og fra langholt(nordjylland) her bor jeg sammen med min kæreste og vores to hunde draco og tyson.Jeg gør rent på Aalborg sygehus og min kæreste køre lastbil.
tyson er en blandning mellem en langhåret gravhund og en beagel han er 1½ år.
0 synes godt om
aug 2005
Følger: 43 Følgere: 44 Hunde: 7 Emner: 326 Svar: 1.382
Jeg hedder Betina og kommer fra struer i nordvestjylland, jeg bor i min lejlighed alene, sammen med lucas(japansk spids) og andrea(yorkshire terrie/west highland white terrie/pomeranian) og min dejlige papegøje Sabbi (som jeg selv håndopmader) og så til sidst min lille perser kat misja.
Jeg har ikke noget arbejde pt. men søger og søger..
apr 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 33 Svar: 133
jun 2005
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 22
aug 2005
Følger: 43 Følgere: 44 Hunde: 7 Emner: 326 Svar: 1.382
hvorfor kan jeg ikke finde en..... *gg*
Altid når man finder en så kan han ikke lide dyr eller bryder sig ikke vildt om dem, og det dur altså ikke... hæhæ
sep 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 53
Jamen jeg hedder Jannie jeg er 22 år og arbejder på fuldtid i en restaurant i Herning... Jeg har min dejlige bounty som er en blanding mellem en dværgpinscher og en terrie.. Desuden har bounty snart fødselsdag hvor han fylder 1 år..
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 16 Svar: 195
Jeg hedder Tina og er 20 år gammel. Jeg bor i Rudbøl, en lille by nær den dansk tyske grænse. Jeg har Miska som er en dejlig Japansk spids på 10 måneder. Foruden hende har jeg 2 katte på 2 og 3 år. Jeg regner med at skulle have hund nummer 2 til næste forår, men er endnu ikke sikker hvilken race jeg ville have.
Jeg er job søgende i øjeblikket men har 2 småjobs som hundelufter og barnepige.
maj 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Svar: 2
min mor hedder lene og er 21 og min far hedder martin og er 23, vi bor i et rækkehus hvor det er rigtig let at stikke af selvom der er hegn, men jeg smutter da bare under når ingen kigger....
maj 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 32
apr 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 4 Svar: 105
Til daglig arbejder jeg på Jensens Bøfhus, og min kæreste arbejder i Brønderslev.
apr 2007
Følger: 86 Følgere: 81 Hunde: 7 Emner: 37 Svar: 314
okt 2006
Følger: 12 Følgere: 13 Hunde: 3 Emner: 28 Svar: 121
dec 2005
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 4 Emner: 41 Svar: 228
mar 2007
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 12 Svar: 92
Jeg er ny herinde så derfor skriver/svarer jeg først på denne nu. Synes det er en rigtig god ide med præsentationen af hund og ejer. Har prøvet det i nogle af de andre grupper jeg er med i men der kom ikke rigtig nogen respons.
Her en lille præsentation af os. Jeg er single, næsten 40 år, har 2 børn ( en datter på 18 og en søn på 15) jeg bor i esbjerg. Jeg har Simba som er en blanding af papillion og pekingezer( i følge hans papire) og så har vi 4 kaniner. Og lige for tiden bor Simbas bedste ven Honney(som er min mors hund og som også er herinde på HG) her også fordi der er formange hunde hjemme ved hende selv. Forklaring følger til dem der er interesseret.
jan 2007
Følger: 44 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 330 Svar: 3.070
nov 2006
Følger: 17 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 21 Svar: 57
jeg hedder rikke og bor i bramming sammen med min kæreste rasmus, vi bor i hus.. jeg arbejder med fysiske handicappede og rasmus arbejder med at støbe beton elementer.. til sammen har vi to dejlige hunde lille molly som er en dejlig pekingeser rigtig mor pige..
det var lige lidt om os..
endelig skriv vis der er noegn hunde der bor i nærheden som vil lege..
Hilsen os
God ide
jan 2006
Følger: 25 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 4
Jeg hedder Gitte, jeg bor sammen med min kæreste i Herning. Jeg arbejder som social- og sundhedshjælper og min kæreste er ansat på Vestas. Vi har en dejlig lille løwchen (Freja)... Det var lidt om os fra det midjyske.
mar 2007
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 12 Svar: 92
Her en forklaring på de mange hunde. Honneys hundemor og hundefar har fået 3 hvalpe. Det var ikke meningen, men hun var ligepludselig gravid. Så stod min storebror (som ejer Honneys hundemor og hundefar) ligepludselig med 5 hunde og de var ved at flytte til Spanien. SÅ hvad gør man så. Får dem passet ved Honneys menneskemor (som er min mor). Problemet er bare at Honney bliver stresset af alle de hunde og derfor bor hun ved os indtil alle hunde er blevet afsat fredag i uge 28.
Hilsen Berit Og Simba
jan 2007
Følger: 44 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 330 Svar: 3.070
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 72 Hunde: 3 Emner: 356 Svar: 4.429
Jeg hedder Christina (24 år) og bor sammen med min kæreste og min dejlige vuffer Nikki i Odense.
Jeg læser til finansøkonom og min kæreste arbejder for Skousen. Vores drøm, er at komme ud på landet og bo, med naturen og mere plads til Guds skønne skabninger (hundene).
Selvom Nikki er ved at tabe sine udfordringer, er han for mig stadig verdens bedste hund ;o)
sep 2005
Følger: 35 Følgere: 33 Hunde: 7 Emner: 95 Svar: 999
aug 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 202
Jeg arbejder som indkøbsassistent i Metro Cash & Carry men dog kun indtil den 31. august hvor jeg stopper. Syntes at det er på tide at prøve en anden arbejdsplads, så er godt igang med at søge.
Det var så lidt herfra :0)
Vi har en fransk bulldog han som hedder Bailey, Han er født den. 24 nov 2006.
Info om jer og jeres hund/hunde.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside