Smaa hunde

Smaa hunde

Medlemmer: 258
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
1.275 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Info om jer og jeres hund/hunde. Info om jer og jeres hund/hunde.

Hej
kunne være spændene at høre lidt om de forskellige som er i denne gruppe, lidt om jer og lidt om jeres hund/hunde. smiley

Jeg hedder Anja og er 26 år og fra langholt(nordjylland) her bor jeg sammen med min kæreste og vores to hunde draco og tyson.Jeg gør rent på Aalborg sygehus og min kæreste køre lastbil.
tyson er en blandning mellem en langhåret gravhund og en beagel han er 1½ år.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Hænge montanareoler op 2.000 kr.
  • Samle PAX skab 850 kr.
  • Repair of dishwasher 1.000 kr.
  • Samle møbler hænge ting op 1.660 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Info om jer og jeres hund/hunde.
  • #1   20. jun 2007 Hej
    Jeg hedder Betina og kommer fra struer i nordvestjylland, jeg bor i min lejlighed alene, sammen med lucas(japansk spids) og andrea(yorkshire terrie/west highland white terrie/pomeranian) og min dejlige papegøje Sabbi (som jeg selv håndopmader) og så til sidst min lille perser kat misja.
    Jeg har ikke noget arbejde pt. men søger og søger.. smiley

• #2   20. jun 2007 Jeg vil gerne henvise til vores profil under beskrivelse. - Så må I godt give min bette Balder et par stemmer med i hans udfordringer ; )

• #3   20. jun 2007 Hejsa god sommer: Jeg hedder Tasja bor i hus i Horsens med min kæreste og vores 1årige søn Anton. Vi har 2 Chihauhuaer. Har også en Amerikansk Bulldog, men mine forældre er blevet så glade for den at den bor hos dem på en gård. Men det er også der den er vokset op. Men ejern er stadig mig. (siger papirne);o) he eh

• #5   20. jun 2007 æv hvor har i bare allesammen kæreste på smiley
    hvorfor kan jeg ikke finde en..... *gg*
    Altid når man finder en så kan han ikke lide dyr eller bryder sig ikke vildt om dem, og det dur altså ikke... hæhæ

• #6   20. jun 2007 Super go ide du har fået der..
    Jamen jeg hedder Jannie jeg er 22 år og arbejder på fuldtid i en restaurant i Herning... Jeg har min dejlige bounty som er en blanding mellem en dværgpinscher og en terrie.. Desuden har bounty snart fødselsdag hvor han fylder 1 år..

• #7   20. jun 2007 Hej
    Jeg hedder Tina og er 20 år gammel. Jeg bor i Rudbøl, en lille by nær den dansk tyske grænse. Jeg har Miska som er en dejlig Japansk spids på 10 måneder. Foruden hende har jeg 2 katte på 2 og 3 år. Jeg regner med at skulle have hund nummer 2 til næste forår, men er endnu ikke sikker hvilken race jeg ville have.
    Jeg er job søgende i øjeblikket men har 2 småjobs som hundelufter og barnepige.

• #8   20. jun 2007 hej jeg hedder gismo og er 1 år
    min mor hedder lene og er 21 og min far hedder martin og er 23, vi bor i et rækkehus hvor det er rigtig let at stikke af selvom der er hegn, men jeg smutter da bare under når ingen kigger....

• #9   20. jun 2007 Jeg hedder Anita, jeg er 25 år og bor i Aalborg sammen med Cleo, som er en lille blanding (Papillion, shetland sheepdog og chihuahua). Cleo er en lille hvalp og jeg har næsten lige fået hende. Jeg studerer kommunikation på universitetet her i Aalborg og er færdig sommeren 2008. Så skal jeg ud og finde mig et rigtigt arbejde smiley

• #10   20. jun 2007 Jeg hedder Camilla og bor i aalborg sammen med min kæreste Bjørn, og så vores lille Thila.
    Til daglig arbejder jeg på Jensens Bøfhus, og min kæreste arbejder i Brønderslev.

• #11   20. jun 2007 hej jeg hedder hanne og er 47 bor alene sammen med min datter tulle som fylder 9 her d 30... tulle har mia som er en lille fin gravhund.... og jeg har bissen KURT en grov gravhund på 3 mdr.. vi bor i agerskov i sønderjylland i hus med meget have.. vi har oz 2 gøjer og et marsvin.....

• #12   21. jun 2007 Hej. Jeg hedder Karina og er 35 år. Jeg bor sammen med min kæreste i et lille hus i Nykøbing. Jeg er pædagog og arbejder med voksne udviklingshæmmede. Vi har katten Bacon og De 2 Cavalier Asta og Carmen. Vi har fået Kennelmærke ved DKK i år. Vi har ikke været så heldige at få hvalpe endnu. Vi prøver igen til august.

• #13   21. jun 2007 hej det er donna som er malteser hun bor sammen med 2 ladadore sasja 11 år og emma 8 uger... også vores mennesker er kæreste parret hc og pia

• #15   5. jul 2007 Hej med jer alle.
    Jeg er ny herinde så derfor skriver/svarer jeg først på denne nu. Synes det er en rigtig god ide med præsentationen af hund og ejer. Har prøvet det i nogle af de andre grupper jeg er med i men der kom ikke rigtig nogen respons.
    Her en lille præsentation af os. Jeg er single, næsten 40 år, har 2 børn ( en datter på 18 og en søn på 15) jeg bor i esbjerg. Jeg har Simba som er en blanding af papillion og pekingezer( i følge hans papire) og så har vi 4 kaniner. Og lige for tiden bor Simbas bedste ven Honney(som er min mors hund og som også er herinde på HG) her også fordi der er formange hunde hjemme ved hende selv. Forklaring følger til dem der er interesseret.

• #16   5. jul 2007 berit--> gerne en forklaring smiley

• #17   6. jul 2007 Hejsa smiley

jeg hedder rikke og bor i bramming sammen med min kæreste rasmus, vi bor i hus.. jeg arbejder med fysiske handicappede og rasmus arbejder med at støbe beton elementer.. til sammen har vi to dejlige hunde lille molly som er en dejlig pekingeser rigtig mor pige.. smiley og så har vi tippe som er en amerikansk staff terrie som har jordens dejligste sind og dejlig smuk..
    det var lige lidt om os.. smiley
    endelig skriv vis der er noegn hunde der bor i nærheden som vil lege..

Hilsen os

God ide smiley

• #18   6. jul 2007 Hejsa :o)
    Jeg hedder Gitte, jeg bor sammen med min kæreste i Herning. Jeg arbejder som social- og sundhedshjælper og min kæreste er ansat på Vestas. Vi har en dejlig lille løwchen (Freja)... Det var lidt om os fra det midjyske.

• #19   7. jul 2007 Hej.
    Her en forklaring på de mange hunde. Honneys hundemor og hundefar har fået 3 hvalpe. Det var ikke meningen, men hun var ligepludselig gravid. Så stod min storebror (som ejer Honneys hundemor og hundefar) ligepludselig med 5 hunde og de var ved at flytte til Spanien. SÅ hvad gør man så. Får dem passet ved Honneys menneskemor (som er min mor). Problemet er bare at Honney bliver stresset af alle de hunde og derfor bor hun ved os indtil alle hunde er blevet afsat fredag i uge 28.

Hilsen Berit Og Simba

• #20   8. jul 2007 berit---> okay, ja så forstår man det jo bedre smiley

• #21   25. jul 2007 Bedre sent end aldrig ;o)
    Jeg hedder Christina (24 år) og bor sammen med min kæreste og min dejlige vuffer Nikki i Odense.
    Jeg læser til finansøkonom og min kæreste arbejder for Skousen. Vores drøm, er at komme ud på landet og bo, med naturen og mere plads til Guds skønne skabninger (hundene).
    Selvom Nikki er ved at tabe sine udfordringer, er han for mig stadig verdens bedste hund ;o)

• #22   21. aug 2007 Hej! Jeg hedder Anette og er gift med Erik , vi har fem børn tilsammen, og så er vi morforældre til en lille prinsesse! Og de glade ejere af to yorkier , en pomeranian samt en blandningshund japansk spids/samojede. Vores hunde gør vores liv komplet...

• #23   22. aug 2007 Jeg hedder Tine er - 21 år - og bor sammen med min dejlige hund Kato (en japansk spids) på 4 måneder i Søbrog (København). Min kæreste Christian - 32 år - bor her ikke, men er her næsten altid.
    Jeg arbejder som indkøbsassistent i Metro Cash & Carry men dog kun indtil den 31. august hvor jeg stopper. Syntes at det er på tide at prøve en anden arbejdsplads, så er godt igang med at søge.
    Det var så lidt herfra :0)

Vi har en fransk bulldog han som hedder Bailey, Han er født den. 24 nov 2006.

Kommentér på:
Info om jer og jeres hund/hunde.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce