Vores bedste venner

Vores bedste venner

Medlemmer: 1.168
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  info om BARF
  • #1   19. jul 2010 Jeg tror nok der er en hel gruppe for folk, der barfer.
    Prøv at søge efter den - de kan helt sikkert hjælpe dig!!

• #4   21. jul 2010 min hund elsker det også.. skiftede pga. udslet i pelsen og det har hjulpet en del. Men ja der er rigtig mange andre grupper herinde der kan fortælle dig meget mere. Nogen mener at det giver for høje eller for lave levertal eller noget i den stil, men har ikke selv mødt nogen der har oplevet det endnu..
    Men ja det kræver lige at man sætter sig ordenligt ind i det, men det kan en forhandler fx. også hjælpe dig med:o) For mig tog det lige lidt tid, men nu har jeg fået lavet faste madplaner, så bestiller bare efter dem og har så en seddel hængende på køleskabet så jeg ved hvad hun skal have en måned frem. Held og lykke hvis du beslutter dig for at fodre med det... :o)

• #5   21. jul 2010 Mange tak skal i have, jeg skal ihvertfald lige have undersøgt lidt mere om det først. Men overvejer det kraftigt.

• #6   23. jul 2010 ham af min elsker det også ... mængten er smag og behag... vi foder ikke kun med barf, han for halv af vær kød og piller...

men forhandlerene khan råde og vejlede dig... men prøv at købe 10kg. og funger det ikke for jer, skal de tage det tilbage igen, det du ikke har åbnet..

Kommentér på:
info om BARF

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce