{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.184 visninger | Oprettet:

Information om Barf ? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg ny i den her gruppe, jeg har altid haft det sådan lidt med BARF at jeg syntes det lød fornuftigt men jeg har ikke selv turde give mig i kast med det i frygt for at gøre noget forkert og jeg ved det kræver man samler sig en del information om emnet.

nå men nu er det sådan at Zita min Chihuahua/Papillon blanding ikke er specielt vild med tørfoder på trods af jeg prøver at købe det der skulle være i den sunder kategori
men jeg ender altid med at gå på kompromi med at putte dåse hundemad eller leverpostej på smiley for hun gider spise det og det bliver ikke meget hun spiser
så istedet for at havde en kamp med at lære hende at spise sit tørfoder vil jeg enlig heller give hende noget hun rent faktisk nyder og spise og som også er godt for hende selvfølg smiley

Men jeg mangler lidt info om Barf
nu har jeg snart fundet ud af det er meget forskelligt hvordan folk lige gør det der også nogle der laver hjemmelavet mad ?


så vis nogle har nogle gode links om et af emnerne
eller kender noget gode bøger...
så må i meget gerne linke til det eller skrive hvad bøgerne hedder så jeg kan sætte mig lidt mere ind i principperne i det og prøve og finde ud af hvad der vil fungere.

samt vis nogle har nogle specielle råd til små hunde på Barf vil jeg også gerne høre dem smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Information om Barf ?
  • #2   6. jan 2011 jeg ville klart investere i Mogens Eliasens bog om naturlig kost inden du giver dig i kast med noget

    det er en meget lærende bog hvor du får de info som man især har behov for som ny i denne type fodring og du får det af en som har hjulpet tusindvis af hundeejere med at overflytte hunde på den slags mad

    der er masser af info til selv garvede som har fodret sådan i lang tid

    der er meget og lære i bogen men beskrevet af en som ved hvad der bliver snakket om


  • #3   6. jan 2011 Myret B: Ved du om man evt. kan få bogen på lydbånd? Jeg kan ikke huske hvad jeg læser efter en bilulykke, så jeg tænkte at lydbånd var en idé at prøve...

  • #4   6. jan 2011 line

    jeg mener faktisk man kan få den som video skal prøve og undersøg det

    ellers tjek

    http://k9joy.com/Dansk/index.php


  • #5   7. jan 2011 Okay super tak for hjælpen det vil jeg kigge på.

    jeg ved godt det meget smart at tage til en ordenlig barf forhandler
    men tænkte det meget godt at havde noget mere viden om det inden man bare kaster sin hund's kost blindt i armene på et andet menneske smiley


  • #6   7. jan 2011 Jeg er lige startet op. Og har hele tiden haft det lige som dig. Jeg har læst og læst, og det er forskellige ting, der bliver skrevet alle vegne.

    Jeg gik derfor ned til den lokal barf forhandler, og har fået hende til at rådgive mig. Så jeg køre udelukkende efter hendes vejledning. Når jeg så kommer lidt mere ind i det, og har lidt mere erfaring, så vil jeg begynde at gå ud og kigge på alternativ steder at købe foderet.


Kommentér på:
Information om Barf ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce