{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tæver
  • #1   4. jan 2008 okay.. tror du de¨r ville blive det mellem dem hvis der kom en hanhund til? for sådan en har jeg også

  • #2   4. jan 2008 okay.. jeg vil nemlig ikk ha flere hanner pt. vil ikk risikere at få en til der render og pisser hele tiden, og hans sten sidder i bughulen, og han er ret skrøbelig i forvjen, så tør ikk lægge ham i fuld narkose. så vil gerne beholde en tævehvalp, men er bange for den og dens mor ryger i totterne på hinanden når den blir kønsmoden. ved godt der ikke er nogen garanti, men vil lige høre hvor mange det går godt for:O)

  • #3   4. jan 2008 altså mine forældre har ham eksempelvis nu, mens der er hvalpe, da jessie flyver i synet på ham hvis han er her. men ellers, hvorfor er det så du mener han skal lukkes fra når der er løbetid? bliver tæverne agressive overfor hinanden hvis han er der imens?

  • #4   4. jan 2008 jamen han er krypticid, med begge testikler vel og mærket, så han kan slet ikke lave "børn" :O)

  • #5   4. jan 2008 kryptocid sku der stå

  • #6   4. jan 2008 han har humpet jessie i alle hendes løbetider de sidste 2 år. ingenting er sket.. hehe., så tror det ikk. de kan jo også være kryptocid hvor det kun er den ene der sidder oppe, og de kan godt det ved jeg.. men begge hans sidder jo oppe i maven faktisk

  • #7   4. jan 2008 fordi det også kaldes kryptokid hvis det kun er den ene sten der mangler i pungen, og de kan godt lave hvalpe.. men jason har ingen i pungen. så er ret sikker på han ikke kan. faktisk har han ingen punk overhovedet. han er mere flad mellem benene end en tæve hehe

  • #8   4. jan 2008 ja men ssshhh han ved det ikke selv.. han tror han er en stor farlig løve, så lader ham blive i troen ;O) hehe

Kommentér på:
tæver

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce