{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
990 visninger | Oprettet:

Tæver og tæver? {{forumTopicSubject}}

Jeg har to Shih tzu tæver, der er biologiske søskende, som ikke kan udværre hinanden. Og så har jeg selvfølgeligt en lille Chihuahua han.

Men når jeg har besøg af andre tæver inde i mellem, er Liva ikke helt trykke ved dem. Hun begynder og knore af dem. Men hvis vi har en han hund på besøg, er der ikke noget.

Jeg leder efter den rigtig Chihuahua med papirer, jeg vil gerne udstille. Vil gerne have en tæve.

Men så er der jo lige Liva. Er det bedre og købe en han hund i stedet for, når hun jo ikke er tryk ved tæver, eller skal hun bare lige så stille vendes til det?

Har i nogle ider??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tæver og tæver?
  • #1   4. okt 2010 Ja, det håber jeg også det er sådan:O))

    Men bliver bare lidt bekymret når hun regere sådan når der kommer andre tæver hjem til os.

    Hun ligger sig under sengen, og knore lidt af dem hvis de kommer for tæt på, og dette gør hun ikke når det er en han..


  • #2   4. okt 2010 Det er lang tid siden der har været en hvalp her. hi hi:O)) Men jeg nej, ikke sidste der var en her, var der ikke nogle, men syntes hun er sjove at drille lidt:O)) Og så ligger hun sig og passe på dem, og bliver liggende ved dem:O))

    Det gjorde hun ved Bailey. Han lå i sofaen da han kom hjem, og der lagde hun sig helt op af ham, og blev liggende:O)


  • #3   5. okt 2010 Her hjemme har vi en han hund der hader små hunde når han er ude... han er en rigtig alfa han, og elsker at vise sig over for de små stakkels hunde som jo bliver bange...
    jeg har to chihuahua tæver, som begge er hvalpe.
    og netop fordi han kan se at mor og far hygger med dem, og at han ved de er hvalpe, er der ingen ting tværdigmod er han blevet far og de sover sammen med ham... når vi er ude alle 3 så passer han på dem, over for de andre hunde... så jeg er sikker på at når din liva ser dig med en lille tæve hvalp, og kan mærke at hun er en hvalp og skal bo der så skal det nok gå smiley


Kommentér på:
Tæver og tæver?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce