{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

Tæver og tæver? {{forumTopicSubject}}

Jeg har to Shih tzu tæver, der er biologiske søskende, som ikke kan udværre hinanden. Og så har jeg selvfølgeligt en lille Chihuahua han.

Men når jeg har besøg af andre tæver inde i mellem, er Liva ikke helt trykke ved dem. Hun begynder og knore af dem. Men hvis vi har en han hund på besøg, er der ikke noget.

Jeg leder efter den rigtig Chihuahua med papirer, jeg vil gerne udstille. Vil gerne have en tæve.

Men så er der jo lige Liva. Er det bedre og købe en han hund i stedet for, når hun jo ikke er tryk ved tæver, eller skal hun bare lige så stille vendes til det?

Har i nogle ider??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tæver og tæver?
  • #1   4. okt 2010 Spørgsmålet er om det skyldes at hun er utryg eller at hun ganske enkelt ikke ønsker andre (fremmede) tæver på hendes område. Må indrømme at jeg tror mest på det sidste, og det er bestemt ikke usædvanligt for en voksen tæve ikke at ville dele sit hjem med andre (fremmede) tæver.

    Om hun kan vænnes til en ny tæve er ikke til at sige for andre end dig der kender din hund.
    Hun vil sandsynligvis acceptere en hvalp... men med det du beskriver (og uden at kende din hund) er der sandsynlighed for at når den lille hvalp bliver voksen, så vil der blive problemer mellem de to


  • #2   4. okt 2010 Mine gider heller ikke andre tæver, kun hvis de har kendt dem fra hvalp.
    Men alt afhængig af hvor gammel din er tror jeg sagtens det kan lykkes, også når den nye bliver ældre.
    Jeg vil sige det sådan at jeg godt ville ta' en tævehvalp til mig selvom mine er som de er :o)


Kommentér på:
Tæver og tæver?

Annonce