The Pug Pack

The Pug Pack

Medlemmer: 221
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
607 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

problem med han hund. problem med han hund.

måske lidt ulækkert, men det kan jo også ske.

manse er så uheldig at havde fået betændelse i forhuden, og jeg kan simpelhen ikke finde ud af hvad det kommer af.
jeg har købt noget forhuds rens idag, men der er rigtig meget betændelse.

hvad sker der hvis det ikke går væk?? jeg ringer til dyrlægen på mandag, men er sku lidt nervøs for den bette gut.

andre der har haft samme problem med jeres moppe dreng??

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning og bortskaffelse af jord 500 kr.
  • Hækkeklipning 2.200 kr.
  • Fjerne tapet 2.000 kr.
  • Ophængning af TV 900 kr.
  • Rep af hydraulisk bremse & indstilling af gear og smøring 500 kr.
  • Campingvogn ophug 1.600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  problem med han hund.
  • #1   10. maj 2008 Ved faktisk ikke hva der kan ske ved for meget? Ved bare det grisser af H til... Og det er jo betændelse så det må jo heller ikke være rart... Jeg ved at løsningen tit og ofte er kasteration...
    Men meld da lige tilbage hva dylle siger...

Pøj pøj med ham...

• #2   10. maj 2008 Hos dyrlægen kan du købe Malaseb shampoo som er meget effektivt til at forbygge betændelde og du kan vaske ham med det 1 gang om ugen. Det kan ogs bruges til næsefolden.

• #3   11. maj 2008 okay. har lige renset det igen, og han piver hel vildt når jeg gør det. tror virkelig det gør ondt på ham, og kan ikke holde ud at se min lille dreng havde ondt. så ringer til dyrlægen på tirsdag. indtil da må jeg rense, og så går han med underbukser da det jo sviner hel vildt.

• #4   14. maj 2008 Vores Luie på 10 mdr. har det også, vi har købt forhudsrens, og brugt det en uges tid, men det er stadig ikke helt væk. Luie har slet ikke haft ondt og reagere slet ikke når vi renser det. Men vil da meget gerne høre hvad dyrlægen siger...??

• #5   5. aug 2008 Hej
    Poxy har det også og jeg ringede og kosulterede dyrlægen som sagde at enhver hanhund med respekt for sig selv har forhudsbetændelse. Man kan gøre tre ting, 1) give ham betændelses kur som du får ved dyrlægen 2) kastarere ham 3) leve med det...
    Indtil videre lever vi med det, han får tørret tissetrolden af efter hver gåtur, og vi holder øje med at han er ren dernede, for de gule pletter som vi fik på tøj og sengetøj går ikke af...
    Håber det var lidt hjælp

Kommentér på:
problem med han hund.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce