{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.339 visninger | Oprettet:

Min lillebror er sur. HELE tiden HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Min lillebror bliver hele tiden sur på mig også når jeg bare spørger ham om noget. Jeg spurgte ham f.eks lige før om han ikke ville med mig ud, istedet for at spille, for han bliver tit sur når han taber i et spil og så flippede han ud på mig. Jeg prøvede at snakke lidt med ham men han høre ikke efter. Jeg har snakket med min mor og far men de gør ikke rigtig noget, de skælder mig bare ud og siger at jeg hele tiden skal skændes med min bror. Når jeg tydeligvis bare prøver at gøre det godt. Tit er min bror blevet fanget i at slå eller sparke mig og så siger han undskuld. Jeg siger at det er okay, bare han ikke gør det igen. Men så gør han det hurtigt igen senere. Det samme skete for min far og hans bror og de snakker ikke sammen idag.

På det seneste har jeg ikke været sammen med ham og så har vi ikke snakket så meget, for jeg har haft nogen andre veninde problemer og skole ting som jeg fik klaret først nu. Jeg tror måske jeg skal være mere sammen med ham og begynde at læse mere for ham som jeg gjorde engang. Det kunne han godt lide. Jeg har tit grædt engang fordi att det blev for meget og jeg tør ikke snakke med min mor og far om det da de skælder mig ud.

Undskyld at det hele blev llidt lang men vil i ikke nok hjælpe mig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min lillebror er sur. HELE tiden HJÆLP
  • #1   9. jun 2008 Jeg tror faktisk at jeg vil lave noget aftensmad og så spise det under en film med ham og så senere gå ud og lege med vand sammen med ham. Er det en god idé ? Og så læse en god lille bog måske?



    Jeg savner virkelig min llillebror. Han er noget af det bedste familie medlem jeg har sammen med mor , far og hunde.


  • #2   9. jun 2008 Jeg har slet ikke snakket med ham i en måned. Kun sagt godmorgen, stå op og sådanne få ord.

  • #3   9. jun 2008 Han har haft en måned uden mig?

  • #4   9. jun 2008 Måske har han også nogle problemer hab slås med? Det kan godt lyde sådan, når du skriver at han tit slår og sparker dig. Det er typiske tegn på at noget ikke er som det skal være. Prøv f.eks at læse lidt for ham, og så prøv at "komme ind under huden" på ham på den måde, hvis du ved hvad jeg mener?
    Jeg håber virkelig for dig at du finder ud af det !
    Hilsen Janni (og Chick<3)


  • #5   9. jun 2008 Tjaaa. Ja jeg skal prøve. Det er bare lidt hårdt når han bruger meget vold og trusler mod mig.
    Men jeg prøver da.


  • #6   9. jun 2008 åhhh kan godt forstå du gerne vil have noget tid med din bror jeg havde også en bror jeg slat aldrig kunne sammen med og det er først for to år siden vi begyndte at kunne snakke sammen
    men søde pus du er 12 og din bror er jo yngre det er det der bliver kaldt søskende kærlighed og det betyder jo så det omvendte

    men bare rolig det behøver ikke ende som din far og hans søskende det skal nok blive bedre


  • #7   9. jun 2008 stavefejl er gratis

  • #8   9. jun 2008 Ditte: Ja, det er rigtigt. Tak.

  • #9   9. jun 2008 Jeg har aldrig haft de problemer, da jeg er enebarn. Men tit når jeg passer børn for en familie jeg kender, slås børnene. Og så må jeg jo ligesom have en god gennemslags kraft, og det plejer at hjælpe når jeg finder på noget de hver især kan lide at lave. Så går det som regel over. Men de er nok os lidt yngre end din lillebror.
    Jeg kan godt forestille mig at det er hårdt for dig nu, men det skal nok komme at du og din bror får det godt sammen. Det er jeg sikker på. Det kan jo måske også bare være en fase han går igennem nu?


  • #10   9. jun 2008 det var da så lidt man kan jo desværre ikke tvinge nogen til at kunne lide en men der sker så kæmpe store forandringer hele tide når man er lille elsker man henanden så bliver man større og så skentes man hele tiden og så bliver man endnu større og så kan det hele gå i orden igen

    men ja prøv alligevel og få ham lidt ud man skal jo ikke sidde og spille comuter hele tiden


  • #11   9. jun 2008 Janni: Mange tak. Men jeg ved ikke helt. Han har sagt at alt er i super duper topform.

    Ditte: Jeg har haft ham lidt ude og han har gemt sin playstation væk. Han har lige været sur fordi at han ikke ville ud men så gik jeg og så kom han med mig.


  • #12   9. jun 2008 Det var godt at han alligevel gik med dig ud, det viser da at han gerne vil lave noget sammen med dig, og at det da ihvertfald ikke er dig den er gal med (;

  • #13   9. jun 2008 Jeg er den ældste ud af en søskendeflok på 5 og min nærmeste bror er 5 år yngre end mig.. vi sloges rigtig meget, da vi var små, men da jeg så nærmede mig de tidlige teenage år, som du er i nu, vendte det stille og roligt, og vi blev de bedste venner.. Dét var lige pludselig mig, der blev hans nærmeste og han fortalte mig sine indeste tanker.. Jeg er idag 27 og han er 22 og det har holdt lige siden dengang - han kommer til mig, hvis der er problemer med ham og kæresten, penge eller lign.. og omvendt!
    .. så slå koldt vand i blodet og vis ham at du er interesseret i hans ve og vel uden at omklamre ham, så skal han nok komme til dig med tiden smiley
    Knuz Sine


  • #14   10. jun 2008 måske spiller han for meget.. det kan være adhd.. (før i tiden damp) måske får han for meget sukker i kosten.. det kan være mange ting..

  • #15   10. jun 2008 Randi og Buster: Han er 7.
    Janni: Ja det er rigtigt,
    Signe: Okay mange tak

    Michael: Ja vi har det der med at han kun må spille hver anden dag men så siger han at han næsten ikke har spillet selvsom han spiller hele dagen næsten og så får han lov til at spille igen. Han får ikke så meget sukker men han får tit huller i tænderne ligemeget hvor hårdt vi børster. Han bliver adrig sur på mine forældre for han ved at det ikke vil komme til at gå godt hvis han er ond ved forældrene men han ved at jeg ikke kan få ham til at stoppe.


  • #16   10. jun 2008 Randi og Buster: Årh godt.
    Jo, han har skam venner med hjem og nogen gange veninder f.eks igår havde han 2 venner og en veninde med hjem Han er rigtig populær.


  • #17   10. jun 2008 Randi og Buster: Ja mange tak, venner. DEt betød meget.

Kommentér på:
Min lillebror er sur. HELE tiden HJÆLP

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce