{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
575 visninger | Oprettet:

Komme sammen med en god ven ;) {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen i gruppen...

Nu skal i hører... Jeg begyndte at komme sammen med min kæreste her d. 1. januar 2008... Han er min bedste kammerat og har altid været det... Vi har snakket sammen rigtigt meget i perioder de sidste 7 -8 år... Vi har støttet hinanden hvis den anden havde kæreste sorger eller hvis vi bare skulle hygge en dag med film, og hvad der nu hører til...

Jeg har altid været lidt hemmeligt forelsket i den her mand, og han lidt i mig, men han har altid sagt, han ikke ville være sammen før han kunne give sig 110% til mig...

Det kom han så noget tid før jul og sagde han var klar i en brandert, ja ja tænkte jeg bare, det har han sagt så mange gange før, men den her gang mente han det...

Det er simpelthen det bedste forhold jeg nogensinde har haft, han er bare så sød og tænker på alt... Der har ikke rigtigt været noget med vi skulle bruge det første lange stykke tid til at kende hinanden ordentligt for vi kender hinanden ud og ind... En rigtig gentleman er han...

Så tænkte jeg om der var flere der havde gode eller dårlige erfaringer med at være sammen med sin bedste veninde eller kammerat smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Komme sammen med en god ven ;)
Kommentér på:
Komme sammen med en god ven ;)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce