{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

Efter fødsel {{forumTopicSubject}}

Hej

jeg ville meget gerne vide om det efter en hvalpe fødsels er normalt for hunden at hun har rigtig tynd mave når man er ude at gå med hende - nogle gange er det nærmest vand og er vi heldige er det lidt fast.


Udover dette problem er hun ellers perfekt - opfører sig meget som en normal hundemor gør.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efter fødsel
  • #1   28. jul 2008 hmm hun fik ormekur et par uger inden hun fødte smiley og så kan det alligevel godt være orm... men det kommer vel fra hvalpene ikke ?

  • #2   29. jul 2008 Har du skiftet foder, så`n at hun evt nu spiser hvalpefoder som jo er bedst til diegivende hunde, for mange får jo dårlig mave ved pludselige foderskift ?

  • #3   29. jul 2008 Ja Anita - Jeg startede ca 14 dage før med hvalpefoder og det får hun stadig

  • #4   29. jul 2008 Hmm, så burde hendes mavse være vant til det foder..J
    Jeg kan pga. varmen bare ikke tænke logisk, så ved ikke lige nu ihvertfald , hva det så kan skyldes, andet end hvis hun pga. varmen ikke spiser ret meget, men til gengæld drikker en masse.

    Jeg har tit hørt om zoolac herinde, når hundene har tynd mave, men jeg ved ikke om hun må få det når hun dier, og jeg kan ikke finde noget på nette om lige det, jeg har lige kigget efter, så prøv at gi dr.dyr et kald, og hør om hun må få det, for hun risikere jo at blive dehydreret, da hun mister for meget kropsvæske på den måde når hun jo også gir en masse væske til hvalpene, og et ring er jo gratis ;o)

    Jeg x-er alt hvad x-es kan for at det "bare" er noget uskyldigt noget.
    men sender en masse trøsteknus med på vejen. *Ss*
    Mange meget hotte sommerhilsner fra Anita.


  • #5   29. jul 2008 Jeg kan lige prøve at lægge spørgsmålet ud i forum, så ingen ved hvem det drejer sig om ;o))

Kommentér på:
Efter fødsel

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce