{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efter fødsel
  • #1   29. apr 2008 Venter din hund hvalpe ??? Kan anbefale dig at du låner bogen "Min hund skal have hvalpe" af Birgitte Schjøt på biblioteket (er udsolgt fra forlaget og kan IKKE købes i boghandlerne)

  • #2   29. apr 2008 Afsted på biblo og lån alt om emnet, prøv evt at tage kontakt til en opdrætter og hør ad osv.



  • #3   29. apr 2008 Håber ikke din hund er drægtig :o(

  • #4   29. apr 2008 Camilla H - du regner vel ikke med din hund klarer det hele selv, vel ???

  • #5   29. apr 2008 Nej, regner overhoved ikke med at hun skal klare det hele selv, vil da hjælpe hende ALT hvad jeg overhoved kan.. Jeg er bare interesseret i at vide hvor lang tid de skal have mors mælk, hvornår de skal have noget andet at spise osv..
    Julle er ikke drægtig endnu, men jeg overvejer at få hvalpe på hende ?

    Jeniki - Hvorfor håber du ikke hun er drægtig ?


  • #6   29. apr 2008 når hvalpene er 3½ uge skal de begynde at introduceres til hvalpefoder opblødt og most. i starten er det smagsprøver, så de får deres ernæring fra moderen, der også er på hvalpefoder.

    i de første 3 uger skal tæven og hvalpene have ro i kassen efter de 3 uger skal hvalpene så småt til at gå på opdagelse i huset.

    disiderede gåture bliver i den kommende familie

    er det noget i den retning du efterlyser?

    men jeg vil også foreslå Birgitte Schjøths hvalpe på vej
    og så Esther kofods min hund skal have hvalpe


  • #7   29. apr 2008 Connie J-
    Tusind tak for hjælpen. Hvor kan man få fat i de bøger?
    Det er nemlig første gang jeg prøver at få hvalpe på min hund, så vil gerne vide alt! Hehe! smiley


  • #8   29. apr 2008 biblioteket tror jeg er bedste sted at lede. men også her kan der være stor ventetid.

  • #9   29. apr 2008 Camilla - Skriver jeg med usynlig blæk ??? ;o) Jjeg har foreslået den ene af de bøger Connie nævner. Hvis du ikke kender nogen der har den, kan du KUN få fingrene i den på biblioteket, fordi den udsolgt fra forlaget....

    det er en rigtig god bog - der står alt hvad der sker før under og efter fødsel...


  • #10   29. apr 2008 Må lige komme med lidt brok til alle dem der ikke kommer med råd men med nedladende kommentare!!!! Sjovt nok er vi alle ikke født med viden om avl, derfor bliver man nød til at spørger nogle gange! Jeg vil ærgeligt indrømme, at hvis jeg mangler råd omkring noget med avl! Ville jeg aldrig spørge herinde, da jeg virkelig ikke har lyst til at få smidt nedladende kommentare i hovedet! Derfor sørger jeg råd andre steder.
    Det ville bare være rart hvis man kunne bruge dette til viden og ikke til at føle sig angrebet!!!
    HELD OG LYKKE CAMILLA, DET ER EN GOD IDE AT SÆTTE SIG IND I ALT INDEN MAN GÅR IND I DET, OGSÅ ØKONOMISKE ASPEKTER, DA DET KAN BLIVE EN DYR FORNØJELSE!!!


Kommentér på:
Efter fødsel

Annonce