{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mit hjerte bløder...
  • #1   11. aug 2008 Jeg tager det nu ikke så tungt.. ikke alle lægger den betydning i det som du gør.. Og det gør jeg egentlig heller ikke..

  • #2   11. aug 2008 jeg tager det heller ikke så tungt men retter gerne folk og siger det er en muskelhund da mine ikke er kamphunde


  • #3   11. aug 2008 Alle er jo ikk ens, men super fedt at i retter folk....
    Har et ex. da vi havde hvalpe i jan, var der en der sendte en sms, at han gerne ville købe en kamphund af os.... vi havde ingen kamphunde, men amstaff hvalpe... det er er ifølge mine synspunkter med til at give racen et dårligt ry...



  • #4   11. aug 2008 ja den forstår jeg godt.. den køber havde jeg også sorteret fra.. En køber af den hund burde også vide bedre.. men at hr. og fru. Jensen siger, er det ikke sådan en kamphund? så tager jeg det ikke så tungt, men forklarer bare at det er pænere at bruge et andet ord, da det jo ikke er de ønsker vi har for hundene længere..

  • #5   11. aug 2008 omg jeg havde nægtet at sælge til en som skrev kamphunde... hvis personen ikke en gang kan skrive amstaff kan personen da umuligt kende meget til racen eller er det bare mig :S

  • #6   11. aug 2008 nej det er ikke bare dig.... smiley

  • #7   11. aug 2008 hehe godt så smiley

  • #8   12. aug 2008 nej så er man da ikke specielt smart. havde aldrig solgt til sådan en person. aldrig. Det er typisk sådan noge naf dem der ikke gider sætte sig ind i racen og ikke oprigtigt elsker den og egenltig også er ligeglade med at give dem bedre omdømme. Så meget gider de dog alligevel ikke sætte dig ind i deres hund og det er nok heller ikke det der var deres mening, de har bare fået den idé at de vil have sådan en af de der seje kamphunde og blære sig med fordi det er smart. og så kan de føle sig højt på strå for så ønsker de næsten at folk skal komme og provokere dem så de kan vise deres magt med hunden, og inden da lære den fæle og seje ting. føj.
    De aner jo heller intet om hunde og opdragelse, eller alle de forskellige ting. typsik fyre der bare skal have sig en potensforlænger -de indrømmer selvfølgelig bare ikke at det er derfor, det er jo fordi de synes de er flotte og de elsker racen -øhh hvis de elsker racen så meget hvorfor gider de så ikke bruge et sekund på at læse om dem?

    spader


  • #9   12. aug 2008 kamphund er ikke andet end den betegnelse om nogle typer hunde, som er "bedre" at bruge til kamp end andre...

    Egentlig det samme som hyrdehund, vogter... ect....



    ex: jeg møder nogle gamle mænd, de spørger; er det ikke sådan en krigshund... jeg sagde ; nej ikke med mindre du giver dem et skjold og et sværd... men de går under betegnelsen kamphund... smiler til dem og de aer og klapper diego... he he

    Til gengæld kan jeg ikke snuppe mediebetegnelsen muskelhund..!

    det er heller ikke alle schæfere der bliver brugt i forsvar... eller alle bordere der bliver brugt i hyrdning... smiler... men de har anlæg for det...


  • #10   12. aug 2008 Jamen det er en fællesbetegnelse for en del racer og hvad folk tænker og tror kan jeg ikke bruge til en skid. Det eneste jeg bekymrer mig om er at opdrage mine hunde og forsøge at være en ansvarsfuld hundeejer.

Kommentér på:
Mit hjerte bløder...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce