{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
709 visninger | Oprettet:

har ik plads mere: ( HJÆLP {{forumTopicSubject}}

jeg har brug for et godt råd... jeg er li flyttet i lejlighed i en 2værelses på 68kvm men jeg sku jo ha mine hunde med og jeg har 3stk... men overvejer at vil a med den ene da det ik er så længe siden jeg har fået den og den har utrolig meget energi og det kan den ik rigtig få brugt i en lille lejlighed på 1sal. hvad havde i gjort hvis det var jer jeg elsker jo alle mine hunde og vil helst beholde dem alle ved det blir så svært hvis jeg skal a med en a dem: ( snøft. men er jo nød til at tænke på hundes bedste.. hvad havde i gjort???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  har ik plads mere: ( HJÆLP
  • #1   29. aug 2008 Jeg flytter i en 1 vær lejlighed på 39 kvm, jeg har godt nok kun en hund, men han vejer 40 kg, og har meget energi da han jo er en teenager... smiler.. men jeg tror på at i mange tilfælde vil en lejligheds hund få mere motion og opleve mere end folk som bor i hus med have..
    Så jeg tror på man kan have hund i lejlighed, det kommer an på ejeren, hvad de gør for at aktivere deres hunde...


  • #2   29. aug 2008 ja det ville jeg så os ha gjort normalt men da jeg li pludselig stod uden noget sted at bo pga jeg sku flyt fra kæresten var der ik så meget at gøre så sku jeg jo bare ha en lejlighed...

  • #3   29. aug 2008 jamen tror såmænd os de får meget motion for jeg har jo ik en have at lukke dem ud i så de bare kan passe sig selv jeg er tvunget til at gå nogen ture med dem så de kommer da ud men tænker bare om aftenen og om morgenen kan de f.eks ik lege da jeg jo skal tage hensyn til de andre beboere her og de to ældste er meget stille men den lille er meget livlig. og når de skal være alene hjemme hvordan vænner jeg dem så til at de ikke må stå og gø hver gang der er en lille lyd på opgangen???

    mie og den sjove hasse: det er helt okej selvfølgelig dit svar er jo helt rigttigt normalt ville jeg os lige overveje det en extra gang men det hele gik li pludselig så stærkt: ( men ja dit svar er som sagt helt rigtigt det havde jo været bedst at overveje det en extra gang : )


  • #4   29. aug 2008 vil os helst beholde dem men som sagt skal jo tage hensyn til de andre beboere og hvordan får jeg dem til ik at gø og lege om aftenen og morgenen og hvordan får jeg dem til ikke at gø når de skal være alene hjemme i det hele taget hvordan får jeg dem til at være lidt mere rolige

  • #5   29. aug 2008 Må du ikke have hunde der hvor du bor, ellers kan jeg ikke se problemet med om morgen og om aften hvor de er friske, du lejer dig ind, og det har de andre også gjort, self skal man ta hensyn, men alle skal være der, og din udlejer ved vel du havde 3 hunde med...
    Det med ikke at gå, har jeg ingen råd for, men lyder som om på mig, at du faktisk skal gå på liste fødder der hvor du bor, og hvor smart er det så at have 3 vovser...


  • #6   29. aug 2008 jo jeg må godt have hund her men hvis jeg får en klage over dem må jeg ikke. da jeg søgte lejligheden stod der på nettet jeg godt måtte ha hund men da jeg sku hente nøglen sagde de jeg ik måtte men så fik jeg så lov alligevel.. måske er det bare mig der er meget forsigtig har aldrig boet alene før og slet ik i lejlighed så kender måske bare ik reglerne.. så måske jeg bare er for forsigtig.

  • #7   29. aug 2008 Puhaa det er meget vigtigt at man sikre sig at man må holde hund der hvor man bor, ellers kan de smide dig på gade fra dag til dag...


  • #8   29. aug 2008 det står i lejekontrakten jeg ikke må have hund men som sagt lavede de en fejl ved at skrive på nettet jeg godt måtte have hund derfor fik jeg lov at have hund her fordi de selv havde lavet fejlen. men tak for alle de gode råd giver det en chance og ser om jeg kan træne dem til ikke at gø og larme:)

  • #9   29. aug 2008 tak


  • #10   29. aug 2008 Ja held og lykke, men for din egen skyld så ville jeg få ændret det på lejekontrakten også, for ellers kan de smide dig ud fra dag til dag, selvom i har lavet mundligt aftale


  • #11   1. sep 2008 jeg ville flytte og beholde mine hunde!

Kommentér på:
har ik plads mere: ( HJÆLP

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce