{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Plads?
  • #1   30. jun 2008 jeg kan os godt få hende til at pladse ved venstra side hvis hun kommer bagfra, men hun kan ik finde ud af det.. men du mener jeg skal kigge der hvor jeg vil have hende hen??

  • #2   30. jun 2008 okay, jamen det må prøves smiley tak for rådet

  • #3   30. jun 2008 ved ikke hvordan jeg skal forklare det...prøver lige...
    vi gjorde det med alma at vi gik lidt siksak, hun synes det var sjovt og løb rundt omkring os, når hun så nåede venstre side -klik-godbid og ros...kun efter et par gange hvor vi havde løbet og leget klovn fandt hun ud af at det er fordelagtigt at holde sig til venstre side. prøver hun at gå højre om-hop til højre og så kommer hun automatisk på venstre side...
    derefter få hende til at sidde med front mod dig, godbid i højre hånd, med let spredte ben så hun kan se godbidden skifter hånd, og så vil du (muligvis efter et stykke tids træning) kunne linke de to øvelser sammen smiley
    hågber noget af det er til at forstå, god fornøjelse med træningen, knus fra maja


  • #4   30. jun 2008 ja, altid kigge der, hvor vi vil have hunden hen, for min bliver nysgerrig og tænker: "hvad er det der er så interessant derover?"
    Kigges der på hunden, tror den, den skal blive, for så er det jo den der er interessant..
    Gav det mening?


  • #5   30. jun 2008 Walsøe: ja det giver mening, jeg har bare aldrig tænkt på den sådan, men det jo rigtigt.. i skal nok høre fra mig om det virker.. men vi venter nok lige lidt med træningen.. hun er i løbetid og er lidt iritabel smiley

  • #6   30. jun 2008 hah. jeg har kun klikkertrænet hanhunde, så så har ikke prøvet at løbe ind i en løbetid, men det lyder meget rigtigt smiley Glæder mig til at høre, hvordan det går smiley

  • #7   30. jun 2008 Jeps! Jeg gjorde det med Gambey. Han fattede heller ikke det med guffen, men på ca. 2x5 min. over 2 dage havde han fattet det med klikkeren smiley
    Jeg stod med klikker i venstre hånd og en godbid i højre med armene hængende ned langs siden. Han gik automatisk hen til guffen i højre hånd (ja, det hjælper at være glad for mad!)- klik! Og derfra skulle han så længere om bag ryggen for at få et klik.
    Det var super fedt at træne!!!!
    Held og lykke med det!


Kommentér på:
Plads?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce