{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
844 visninger | Oprettet:

Den råfodring er en svær en ... {{forumTopicSubject}}

Svea finder ihvertfald konceptet højst besynderligt når der kommer pels- eller fjerrige dyr på bordet. Hvad er meningen lige med det?

Jeg fik kød hjem igår og i den anledning blev der ryddet lidt op i fryseren. Der blev fundet gode sager i form af et par daggamle kyllinger og en parteret kanin hvoraf dele af den var med pels. Det blev smidt frossent ud på græsplænen og så kunne hundene hygge sig med det hvis de havde lyst.

Svea er jo normalt en MEGET ivrigt råtspisende hund og kaster sig over hvad som helst, så hun kom glad og fro stormende da der blev serveret, men entusiasmen dalede kraftigt da hun så hvad det så var der var på menuen

Hun anede simpelthen ikke hvad hun skulle stille op med de dele hvor der var pels på. Specielt kyllingerne fandt hun virkelig væmmelige og der blev vrænget ansigt på det groveste da hun forsøgte at tage en af dem i munden. Fy for pokker det var grimt, syntes hun. Kaninen gik lidt bedre, den kunne man ihvertfald slå lidt ekstra ihjel først og lege lidt med, så helt spildt var de ikke. Men alt i alt var det et ret så råddent måltid, syntes hun

Jeg ærgrer mig virkelig over at kameraet ikke var ved hånden, for en ung Grand Danois' første møde med en død dunholdig kylling var aldeles ubetalelig!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den råfodring er en svær en ...
Kommentér på:
Den råfodring er en svær en ...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce