{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sofahunde?
  • #1   29. okt 2008 min gør ligesom det passer ham fordi vi har inviteret ham op,.,

  • #3   29. okt 2008 Trolle hopper op i sofaen NOGEN gange, men vi har lært ham "nej", så han hopper hurtigt ned igen og lægger sig ved vores fødder i stedet.

    Sengen kan vi åbenbart ikke lære ham at blive nede fra, for så snart vi sover, hopper han op igen smiley Så den har vi ligesom droppet, men sofaen holder vi fast ved - også fordi vi har meget allergi i huset


  • #4   29. okt 2008 Munthe hopper også op som hun har lyst.. både i sofaen, i sengen og på stole.. Hun ved godt selv hvornår er er for højt og så beder hun om hjælp. Og så har jeg lært hende at hoppe op af mit ben på kommando. Jeg har selv lidt bøvl med ryggen og derfor er det rart at hun hopper op af benet så jeg ikke skal bøje mig så meget hvis hun skal op..

    Hvis du er nervøs for ryggen ville jeg mene at det er meget vigtigere at du hjælper din/dine gravbasser NED fra sofaen o.s.v. i stedet for at hjælpe dem op.. Det er værre for ryggen at hoppe ned..

    Vi har f.eks. også trapper i huset op til soveværelet. Munthe løber selv op af dem, men jeg bærer hende 99% af gangene ned..


  • #5   29. okt 2008 Carla har liiiiige fundet ud af, at hvis man virkelig vil op i den sofa eller sengen selv så skal man tage tilløb - så det er hun begyndt på, men hvis vi sidder i sofaen stiller hun sig på bagbenene og tigger om, at tage hende op smiley Fjollede hunde.

    Og sengen .. den ser hun jo som hendes egen så den kan vi ikke forhindre hende I, at hoppe op og ned, men ja. Har også tit tænkt over det med den lille ryg. Carla får dog ALDRIG lov til, at løbe op og ned ad trapper overhovedet.


  • #6   29. okt 2008 min gravhund, går op og ned af trapper hverdag springer på i vindueskarm og springer ned, hopper op og ned af sofa. hun har ingen problemer med det. men ved selvfølgelig ikke om det kommer. men hun gør det selv uden tvang..:) hvis i forstår

  • #7   29. okt 2008 Alle mine hunde kommer op i sengen, sofaen og hvor de nu vil - når de
    er blevet tørret før. smiley

    Vidste ikke at det kunne være dårligt for deres rygge?


  • #8   29. okt 2008 Mine hunde hopper selv op i sengen, det gør de så let som ingenting.
    Efter at have set dem hoppe op og ned, investrede jeg i en gammel solid fodskammel, som nu gør det ud for en trappe, da jeg ikke bryder mig om at de skal hoppe så højt, den bruger de for det meste, jeg håber det kan skåne dem lidt.


  • #9   30. okt 2008 Mange tak for alle jeres svar, det er rart at høre det ikke kun er min der er så hurtig at man ikke kan nå at hjælpe hende når hun skal ned fra sofaen, men jeg prøver hvis jeg kan nå det.
    Tinna og Lars G: Mille hopper også som du beskriver Minus gør, det ser helt fjollet ud nogen gange!!!!


Kommentér på:
Sofahunde?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce