{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.183 visninger | Oprettet:

hmmm hvad tror han selv {{forumTopicSubject}}

http://www.hundegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=29877

Fancy Face Gaia

øhhh

det var da den mærkeligeste begrundelse for at sælge hvalp..

i er bange for den pludselig angriber jeres anden hund ! hvorfor sku den dog gøre det? det har da intet at gøre med dens race eller lign.. En dobermann går da ikke bare lige pludselig til angrib... Hvad med din bulldog, prøv at læse lidt på dens historie.... ! og at en dober sku gå efter halsen og din engelske ikke ville ha en chance, du aner vist tydeligvis ikke hvad en engelsk bulldog indeholder...

at ha to hanhunde kan da altid ha sine problemer, men at sælge en hel uskyldig hvalp på den begrundelse,.. det er sku da uvidenhed..

men jeg håber du finder ham et ordentligt hjem, for det da tragisk han er endt hos dig til at starte med.
---------------------------------------------------------------

Lasse M

HALLO

Tror du virkelig jeg er så dum bare sælge ham til hvem som helst??? bare sender ham afsted og så være glade for pengene??? Og så lade ham være "kastebold" ???? Nej, det tror jeg så ikk lige !

Jeg vælger min køber med stor omhu ! Og skal være sikker på han kommer det rigtige sted hen, uden at kører derfra med dårlig samvittighed. !

13-11-2008 14:23:24

Lasse M

Og forresten.....

Så er doberman meget farligere end bulldog. Doberman er en hund der går efter halsen, og den er utrolig atletisk ! Og skulle det, gud forbyde det, komme helt derud - Så har en bulldog ikk én chance ! Bulldoggen går efter ben og bruger deres hoveder til at "slå" med - kan du se oddsene frøken??!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hmmm hvad tror han selv
Kommentér på:
hmmm hvad tror han selv

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce