{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.187 visninger | Oprettet:

Hmmm.,. NABOER {{forumTopicSubject}}

Må lige ud med det.

Bor i et "hus" med 4 ejerlejligheder, ejer den sammen med min kæreste. Så bor der 2 andre par, den ene også købt, og den anden lejet ud.. Den sidste lejlighed står til salg, så ingen bor der.

ANYWAYS, for længe siden blev jeg virkelig personligt krænket af vores nabos kæreste. Hun lagde hele tiden an på mig, og prøvede at kysse mig.. Jeg satte en stopper for det, og det er så hvad det er nu.. vi ignorere hinanden...

Vores underbo'er (et kærestepar) er dem som har lejet sig ind, og de tror de ejer hele huset.. og de er altså på alder med mig (21-22) De hænger ting og sager op af deres personlige ting, i vores fælles vaske kælder og vores gange.. ligger tæpper ud osv.. jeg synes det er helt fint at gøre gangene hyggelige, men de er billeder af deres venner og familie og sådan.. og de spørger ikke om lov eller hører os ad først.... Udover det, så er pigen lidt bitter på mig.. (aner ikke hvorfor) men når jeg siger hej til hende, så svare hun ikke.. men så siger min kæreste hej bagefter.. også ryger hun op i en mega skinger tone og smiler over hele femøren og siger HEEEEEEEEEEEEJ... Det synes jeg bare er lidt underlig opførsel..

Udoverdet, så vores naboer, (nævnt) som de første.. de har ikke deres egen grill eller udendørs borde og stole, (vi har en stor fælles terrasse) men de tager bare vores stole og borde og vores grill og griller uden og spørge (de er altså 37 og 45) og de rengøre ikke vores grill som resultere i at den er rustet...

Er det bare mig der er en SUR KÆLLING, eller er der lidt forståelse smiley ???


Kommentarer på:  Hmmm.,. NABOER
Kommentér på:
Hmmm.,. NABOER

Annonce