{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

TØRFODER {{forumTopicSubject}}

Hej

Vil lige høre hvilket tørfoder I fodre med....og hvorfor...

Der er godt nok mange forskellige mærker efterhånden og en anelse svært at gennemskue hvad der er bedst....

Jeg har fodret med Olivers og syntes egentlig det er et meget godt foder, men har hørt at visse racer godt kan klø sig af det- jeg syntes at Chogan klør sig mere end han plejer og han har ikke lopper :o)....Så nu holder jeg selvfølgelig øje med ham og overvejer at prøve et andet foder.......


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TØRFODER
  • #1   16. dec 2008 har fodret med royal canin, men Miki gider ikke rigtigt spise det mere, så vi er lige skiftet over til Olivers for en periode smiley

  • #2   16. dec 2008 jeg bruger plantoramas hundefoder smiley

  • #4   16. dec 2008 Jeg fodre også med Royal Canin. Det fik Lupe fra opdrætter.. Lupe gider ikke spise andet da det er for store stykker... Nelli fik noget andet tørkost fra opdrætter men kendte ikke mærket så giver også hende royal canin.

  • #5   16. dec 2008 Mine vuffer gumler Eucanuba - det fik de hos deres opdrættere og har det fint med det. Ikke så mange affaldsstoffer og dermed høm-høm poser der skal i brug smiley
    På et tidspunkt prøvede jeg Royal Canins foder til aktive hunde til Penjo, fordi han skulle tage på, men der var for meget fedt eller protein i, så han fik "ræser-mave" - Altså gik jeg tilbage til det han fungerer fint på:-D


  • #6   16. dec 2008 Rikke S H
    Øh, har ikke hørt at de små racer har "gas"-problemer - tværtimod -det er de store racers særkende, hvis de ikke får det rette foder....
    Gætter på at det gælder alle hunde smiley


  • #8   17. dec 2008 Jeg fodrer fortrinsvist med hjemmelavet hundemad, ca. 2/3 hjemmelavet og 1/3 tørkost som så er RC Hypoallergenic - det fungerer mine hunde supergodt på - vi har aldrig maveproblemer og generelt ser de godt ud begge to smiley

  • #9   17. dec 2008 Vi fodre med Orijen . den med fisk
    og hundene er glade for det :o)


  • #10   18. dec 2008 hmmmm....tak for alle svar.....Jeg vil forsøge mig frem......Royal canin og Eukanuba er jo to gamle kendninge med mange år på markedet, måske jeg skulle prøve en af dem.......



  • #11   18. dec 2008 .......Jeg syntes det er frygtelig nemt, når man kan bestille maden på nettet og så står den foran ens dør, når man komme hjem!!! - Men måske man kan finde en leverandør der også gør det med andet foder!!!
    Ja alt hvad der kan bestilles på nettet er jo dejligt nemt og bekvemt:-))))


  • #12   19. dec 2008 Ja, nettet er skønt også når der skal handles en masse julegaver *GG*
    Det blev nu ikke til så mange i år, manden ville på vores sædvanlige "købe-julegaver-i-massevis-og nyde-en-god-frokost-i-julepyntet-by"-tur....
    Forresten Henriette, husk at skifte foder lidt afgangen ellers kan du risikere dårlig mavse for den stakkels hund. Nok unødvendigt at skrive det til dig, kan bare ikke lade være med den lille reminder..


  • #13   19. dec 2008 Hej terese

    Jamen det er da osse hyggeligt med en tur i byen- du skal da bare være glad for du har en mand der gider juleshoppe!!!!!!!! ;-))

    Tak for reminderen:-))))det er helt iorden!
    Det skal jeg nok huske- uhh nej ingen dårlige maver- det gider vi ikke smiley


Kommentér på:
TØRFODER

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce