{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.184 visninger | Oprettet:

Hjælp en ældre dame {{forumTopicSubject}}

Er der nogle her, som kender nogle, som står og vil købe en pekingeser?
Jeg kender en gammel dame, som har 2 til salg. Hun har i forvejen et par pekingeser og hun maget ikke at have så mange hunde mere. Hun kan ikke selv bruge hanhunden, da den er i familie, med de 2 ander tæver hun har.
Hun bor i Horsens og har en 3 årig hanhund til salg og en lille hvalp til salg om 7 uger. Jeg har selv en lille pekingeser tæve oppe fra hende.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp en ældre dame
  • #1   20. dec 2008 hvis hun er intresseret i at de bliver genplaceret uden at der er penge imellem hende og nye ejere - så er i velkommen til at efterlyse nye hjem i genhusningsgruppen -

men ellers er det vel at oprette en annonce på lige vilkår med alle andre -- og hvis hun ikke magter dem, så skal hun vel heller ikke lave flere hvalpe

• #2   20. dec 2008 jeg så lige din annonce - og vil bare sige at jeg desværre er bange for at det bliver svært at sælge ældre hunde med dru stamborg for 6000 kr. som markedet er lige nu..

hvis det er så vigtigt for hende at finde gode hjem og grunde er at hun ikke magter dem, hvorfor formidler hun dem så ikke ud fra princippet hjem før pris.. hvis hun ikke magter dem er det da også synd at de skal blive der.

• #3   20. dec 2008 Nu vil jeg godt lige høre, hvad der er galt i at have en DRU stambog på en pekingeser? Hendes hunde er velplejet og flotte, så 6000 kr. en okay pris, synes jeg. Der er jo rigtig mange pekingeser til salg uden bog og ja de er ikke særlig dyre, men du kan jo bruge en hund med stambog til flere ting, end en uden.

• #4   21. dec 2008 har du nogen billeder??
    knus

• #6   21. dec 2008 prisen er generelt højere for dkk hundene end dru hundene - og det sammenholdt med at hundene er så gamle så mener jeg prisen er fuldstændig urimelig for at sige det mildt.

de opdrættere jeg kender som pensionere deres hunde, giver dem væk til gode hjem ud fra devisen om at de har gjort det godt - og nu er hjemmet det primære -- de tænker ikke på at skulle holde pengene hjemme på vac osv - dette er alm vedligehold som man afskriver som tab --- syntes egentlig det er en lille smugle uanstændigt at tænke sådan.. og specielt set i lyset af at hun ikke magter dem.

jeg har selv en dru pekingeser -- ham fik jeg får at komme efter ham - og en symbolks beløb på 1000 kr.

Kommentér på:
Hjælp en ældre dame

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce