NyChihuahua

NyChihuahua

Medlemmer: 430
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
1.011 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Hvad man ikke gør ;o) Hvad man ikke gør ;o)

Jeg havde besluttet , at nu skulle Clinton , sove samme med de 3 andre, og ikke i sengen hos mig , som han har gjort , siden han flyttede ind, jeg har før forsøgt , men han piver hele natten , til han bliver hentet , så nu skulle de være, jeg lagde mig på en madras, uden for køkken døren, der er ikke dørtrin , så når clinton peb ( han lå klods op ad køkken døren ) kunne jeg stikke fingren der ind, og nusse ham lidt , så det lykkedes faktisk ,at få en god nats søvn , selv om den bette lå i køkkenet :oD men tror næsten det var værre for mig end for Clinton ;o)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 500 kr.
  • Gardinskinne i loft 250 kr.
  • Hej! Jeg har lige købt et IKEA garderobeskab (model: Rådmansö]), og jeg har brug for hjælp til at samle det. Skabet er bresde 118 dybde højde64H190 cm, og det er stadig i sin originale emballage. Kan du hjælpe mig med at samle det hjemme hos mig i Nørrebro? Hvad vil det koste, og hvornår har du tid? Venlig hilsen, Sasha please, if possible, reply in english thanks! i would need it to be done ideally this morning, but also tomorrow morning is fine 800 kr.
  • Udskift Nilhane / Stophane 1.400 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.500 kr.
  • Træfældning 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad man ikke gør ;o)
  • #1   30. dec 2008 hehe ;o) Ja det er typisk ;o)

Cody sov på gulvet fra starten af. Og det er gået super godt.
    Meeen så mente kæresten lige pludselig at det var for koldt i Codys kurv, så han skulle sove i sengen der for lidt over en md. siden, hvor han havde kennelhoste.

det har så resulteret i at Cody sover under dynen hver nat nu hehe

selvom mit mål var at han på visse punkter skulle forblive selvstændig. Men pyt. Det er jo skide hyggeligt ;o)

• #2   30. dec 2008 Christina - ja nemlig :o) havde også lagt and til , at Clinton skulle sove i køkkenet , så har tidligere lagt ude i selve køkkenet , men så ville de bare alle 4 sove under mine dyne, og det var der altså ikke helt plads til ;o)) specielt fordi , Zubin kravler ind under dynen , og tror han ejer det hele, så får man lige hunde kamp under dynen , ikke så fedt ;o)

• #3   30. dec 2008 Ja jeg kunne ikke undvære at putte med mine... det er så sjovt, hvis Adam er på forretningsrejse, så bliver de i sengen hele natten, hvis ikke så går de selv ned, hvis TV'et slukkes ellers kan jeg bare sige det en gang... Så jeg tror også at det ville være værre for mig, hvis mine sov i køkkenet smiley Men flot at det lykkes Tove, hvis I ønsker, at det skal være sådan!! Så er der kun 1, der sover hos jer... lille Nemo smiley

• #4   30. dec 2008 Tove ellers kunne du gøre som os - hundene har jo deres egne senge i vores sovevær. nogle under sengen og nogle vend siden af moar ;)))

• #5   30. dec 2008 Nemo sover også i køkkenet , men han ville gi sin højre pote , for at sove hos mig ;o) grunden til jeg ikke orker, Zubin og Bonny i sengen , er de hopper ned, og kan ikke komme op igen , så vi bliver vækket 100 gange i løbet af natten , fordi de vil op ;o)

• #6   30. dec 2008 ha ha ha ha klasse tråd det her smiley

Merle sov i stuen og var enormt selvstændig

Mira sover hos far om natten i vores seng og er alt andet end selvstændig - hun er en lille pylre mås der ikke kan lide at være alene... så vi taler <- bemærk taler, om at hun skal til at sove i stuen....men det er bare så hyggeligt når hun ligger der i mellem vores hovedpuder *ss*

• #7   30. dec 2008 E A - He he nemlig , og sådan en lille varm sovende chihauhua luger bare så hyggeligt :o)

• #8   30. dec 2008 Det er jo allermest naturligt for hundene at sove i en klump med flokken smiley

Jeg har det sådan, at de jo er alene op til 7-8 timer på en dag - og det er maximum her, så vil jeg ikke lade dem alene 7-8 timer mere på en nat..
    Selvfølgelig må de selv vælge om de vil sove i gangen eller stuen - men det er meget, meget sjældent de vælger andet end sengen smiley

Og så er det jo super hyggeligt..

• #9   30. dec 2008 verdens

he he ja især når hun sove fiser ha ha ha ha NOT!

• #10   30. dec 2008 theresa

just præcis min holdning

• #11   30. dec 2008 Du har ret Hanne ;))) Klasse løsning..smiler

• #12   30. dec 2008 Man kan faktisk få dem i mange dyrebutikker. f.eks. her.
    (link fjernet)

• #14   30. dec 2008 Jeg kunne godt nok aldrig undvære mine hunde i sengen... De skal være hos mig og det nyder de og det nyder jeg...

Og theresa kunne ikke være mere enig, synes at nå man måske er væk 8timer+ de så også sover alene det ville jeg aldrig kunne gøre, synes ikke det må være ret meget tid man har sammen med basserne så... Bare det at sove sammen giver jo helt vildt meget, selvom man "bare" sover:o)

Men mine er heldige de har faktisk mor hos sig 24timer i døgnet og det nyder de lige så meget som jeg gør:o)

• #15   30. dec 2008 Mine sover også i sengen og der bliver de, det er da bare så hyggeligt, de vil slet ikke være andre steder, og katten sover også i sengen sammen med dem. smiley

• #16   30. dec 2008 Jeg synes det er lidt utrolig at både Micki og Caspar har aldrig hoppet ned af sengen når vi skulle sove...

Når vi er i soveværelset så bliver de kun i sengen og har altid gjort det... Da jeg boede i lejligheden havde jeg altid døren åben så Micki bare kunne smutte ud hvis han ville, men han gjorde det aldrig...

Her i huset har vi soveværelse oven på så der er døren lukket indtil... Og Caspar hopper heller aldrig ned om natten... De små 14dage han skulle ud om natten da han var hvalp vækkede jeg ham for at komme ud at tisse, han har aldrig selv givet tegn og har heller aldrig haft uheld i sengen eller noget...

Jeg tager det som et tegn på at de ikke vil sove andre steder end hos mor under den varme dyne;o) Og mor her kunne heller ikke undvære dem, tror ikke jeg ville lukke et øje så;o)

• #17   30. dec 2008 Min mand byggede en trappe da vi fik elevationssenge, så Toffi selv kunne komme op og ned ad sengen. Billeder her: http://www.hunde-forum.dk/rad-tips/514-ideer-til-hjemmet.html

Men den der Ida H linker til er faktisk meget kønnere, og ikke særlig dyr.

• #18   30. dec 2008 Jeg tænkte også på dig Toffi, da jeg så trappen - det er jo vildt smart.. Skal helt sikkert have sådan en!

• #19   30. dec 2008 He he ja jeg kunne sagtens lave en trappe, men synes nu det er skønt , kun at have en enkelt i sengen af gangen , må indrømme at jeg nyder at putte med en :o) men nu bliver de altså i køkkenet , så jeg kan få min skønheds søven ;o) de der kender mig , ved jeg har brug for den He he :oD

Kommentér på:
Hvad man ikke gør ;o)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce