{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
825 visninger | Oprettet:

Godt nytår! {{forumTopicSubject}}

Ja, først: Godt nytår! Håber både to- og firbenede kom godt ind i det nye år smiley

Hvad har I så brugt nytårsaften på?

Jeg holdt det herhjemme med forældre+forældres venner+børn og så en veninde, så det var superhyggeligt smiley Der blev sunget Singstar, til man var ved at blive vanvittig (Let's just say, at det godt kan være de snart er 50. Men det glemmer de efterhånden som alkoholen går ind!) og bare snakket og hygget.
Folk begyndte at gå ved 2-tiden, og ved 3-tiden var der kun 2 tilbage (plus min veninde, som sov her). Vi var så lige gået i gang med ny omgang Singstar, da mobilen vibrerede med beskeden: "Vi kommer ned til jer nu". Så 5 minutter efter stod der tre drenge i døråbningen, som gerne ville være med (og have øl) smiley (Vi ownede dem i øvrigt i Singstar!). De sidste to voksne gæster gik ved 4-.30 tiden, og så gik mine forældre i seng, mens vi rykkede op på værelset, hvor vi bare sad og snakkede, rappede (don't ask) og wrestlede. Kl. 8.30 tog drengene hjem, og så lagde vi os til at sove.. Og SHIT, hvor er jeg træt nu! Men det var sjovt smiley

Sabelle tog det helt cool, og tullede bare rundt og blev nusset. Kl. 12 sad hun bare og kiggede på alt det spænende udenfor.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godt nytår!
  • #1   2. jan 2009 Lyder fedt! smiley
    ^^ Sådan en nytårsaften ser jeg frem til - forhåbentlig næste år xD

    Jeg har været i Norge, så det var bare stille og roligt med familien - faktisk rimlig røvsygt. men ja. Nytårsaften vil jeg helst bruge sammen med vennerne! d;

    Zita tog det vist stille og roligt, men hun måtte ikke komme med til Norge, så hun var hos min morfar, sammen med hans hund (;



  • #2   2. jan 2009 Jeg synes min var en fin blanding. Først familie osv. og så venner lidt senere smiley Så længe det er folk, jeg kan lide, er jeg glad!

  • #3   2. jan 2009 Ja, sådan plejer jeg også at holde det. Spise med familien, også vennerne bagefter, og det har egentlig været fint for mig (;

  • #4   2. jan 2009 Til i år, har jeg altid kun holdt med familie og deres venner og børn. Det er de samme, som mine forældre har holdt med i 25 år, og det er egentlig også hyggeligt nok, eftersom os 'børn' alle har én, som har samme alder. Det var bare ikke rigtig nok i år, da min 'mate' og jeg, lidt er vokset fra hinanden. Han er blevet en 'gangstaaaah' med evisu osv, mens jeg mere og mere er blevet hvad han ville beskrive som en hippie (Jeg har intet imod hippier, men jeg er altså ret langt fra at være en). Han er meget lukket og ret hadsk, mens jeg er mere åben og positiv. Og så er det bare virkelig ufedt at sidde og høre på, at han hader de dér hippier og emoer og yada yada yada, for det ligger SÅ langt fra min egen opfattelse af verden. Så var det meget lækkert at få besøg af folk, som man selv har valgt, og som man finder hyggelige og sjove.

Kommentér på:
Godt nytår!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce