{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.774 visninger | Oprettet:

Silvia A
Silvia A
Tilmeldt:
14. jul 2008
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 8

kastration eller ej {{forumTopicSubject}}

Skriver lige på dette forum for jeg er ikke blevet tilmeldt den ny chihuahuagruppe. Jeg har en han - Nelson på 9 måneder jeg gerne vil have katstreret, men har hørt at hunde godt kan blive mere usikre og nervøse når de bliver kastreret og da Nelson i forvejen ikke har det største ego og altid har været lidt usikker er jeg bange for at dette vil blive forværret. Hvad er jeres erfaring med det. Forskellige dyrlæger siger forskellige ting - nogen mener det ikke passer og andre mener at det godt kan ske, så jeg er meget i tvivl.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kastration eller ej
  • #1   7. jan 2009 Ser lige med...

  • Silvia A
    Silvia A Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 8
    #2   8. jan 2009 Kære Helle.
    Tusind tak for dit svar - det er dejligt at høre andres erfaringer, det er en utrolig stor hjælp


  • Silvia A
    Silvia A Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 8
    #3   9. jan 2009 Tak for alle jeres svar. Jeg har besluttet mig for at vente lidt og se tiden an. Grunden til at jeg gerne ville have Nelson katreret var fordi han i et par dage hylede i flere timer pga en hunhund længere nede ad gaden, som var i løbetid og jeg var ved at blive skør. Samtidig løb han fra mig i Grøndalsparken og hjem til hunhunden med mig i hælene, rædselsslagen for at han skulle blive kørt ned. Men nu er han sig selv igen. Ringede til Landbohøjskolen og spurgte hvad de synes og de kunne ikke give nogen garantier for hvordan Nelson ville blive efter kastrationen eller kommer med nogle tydelige svar på mit dilemma, så somsagt venter jeg og ser hvordan Nelson udvikler sig.

Kommentér på:
kastration eller ej

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce