{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  går du til træning?
  • #1   10. feb 2009 inden vi begyndte til træning kunne oskar næsten ikke udstå synet af andre hunde, han var ikke til at holde og han var alt for understimuleret...
    Allerede efter ca 3-4 gange kunne jeg få kontakt til ham hvis han så en anden hund!! smiley

    og så kan jeg se på ham at han virkelig elsker det!! han hyler som en tosse når vi nærmer os træningspladsen.. hehe
    og ja jeg elsker at komme ud blandt andre hunde tosser som mig selv:)

    nu er der heller ikke så mange på det hold jeg går på, så der er rigtig god tid til den enkelte hund og ejer! og det gir virkelig meget godt og brugbart stof!!

    og så som prikken over i'et, så var oskar for første gang med til fritkvarter sidst vi var afsted!! han opførte sig ordenligt og hyggede sig bare så meget!! så for mig/os giver det livsglæde at gå til hunde træning smiley

    solskins histore smiley


  • #2   10. feb 2009 Nej vi går ikke til træning, fordi det hold vi var på, var instruktøren en kegle. Alt skulle ske på hendes måde, selv om hunde kunne de sammen ting på en anden måde. Vi måtte ikke bruge fløjte el. håndtegn. Og det gad vi ikke.


  • #3   10. feb 2009 Nej...grrr.....blev bare så sur på en klub fordi de sagde at vi skulle komme, men der var de der ikke sådan blev det ved og ved og ved og ved indtil vi fik nok af dem

  • #4   10. feb 2009 puuha grimme historier smiley træls at det skal være sådan! det skal jo både være sjovt for ejeren og hunden at gå til træning samtidig med at man lærer noget... håber i finder et sted hvor i kan træne og stadig ha det sjovt!! smiley

  • #5   10. feb 2009 Tak....hehe

  • #6   10. feb 2009 Nej, ingen træning her. Vi fik Rico da han var 3 år og her i omegnen kunne de kun tilbyde hvalpemotivation og lydighedstræning for øvede når hunden var så gammel. En skam for jeg tror virkelig vi ville have fået meget ud af det.....
    Ellers skulle jeg køre langt efter det og det syntes jeg heller ikke jeg ville....


  • #8   11. feb 2009 jeg jeg vil gerne til training
    men der er ik noget training som passe sammen med min arbejdstider.


  • #9   11. feb 2009 det er da træls at nogen af jer er blevet skuffede. Hvorfor?

    Rikke: Ja oskar har forandret sig meget siden de første par gange-super lækkert og det var til at få et hjerte til at smelte at se ham i frikvarter sidst smiley

    Gitte: bor du ikke i holbøl? Synes jeg at jeg har læst et andet sted eller er det noget jeg bare tror jeg har læst *GG*

    Som Rikke skriver (og Pia mellem linjerne) så er det dejligt at se andre der træner. Både for hyggens men også for hundens skyld. De fleste hunde elsker jo at arbejde og træne og specielt at lege bagefter smiley
    Tanja, Annemette, og alexandra, hvor bor i henne?


  • #10   11. feb 2009 Jeg har gået til træning med Yokiko siden han var 10 mdr. Først på hvalpehold, så 3 mdr. lydighed på et unghunde hold .
    Derefter startede vi til Lydighed og Agility ved DCH, samt ringtræning ved DKK i varde.
    Jeg prøvede også en overgang at gå til hundesvømning, men han blev aldrig rigtig glad for det. Så syntes at der var for meget arbejde med at føntøre ham bagefter når han kun var 10 min. i vandet.

    Så lige nu træner vi 3 gange i ugen. Jeg træner for at lave noget sjovt sammen med ham og fordi han har rigtig godt af at komme ud samme med andre hunde og få brugt noget energi.

    Samtidig tror jeg på at jeg har en meget gladere hund, hvis han komme ud og laver noget forskelligt. (vi ved jo selv, hvor trist det bliver hvis hverdagen bliver for ens)


  • #11   11. feb 2009 Camilla, det var da en dejlig stimuleringsplan din vaps har. Jeg tror der er mange hunde der godt ville bo hos dig smiley

    Jeg selv træner også pt kun to gange ugentligt, men om ca en måned 3-4 gange ugentligt smiley

    Som du siger, det er absolut et stort behov for alle hunde efter min mening. Ikke så meget at de absolut skal lege med andre (hvis muligt selvfølgelig gerne) men sådan at de også bliver brugt og er trætte på en anden måde. og så elsker de fleste hunde det jo smiley


  • #12   11. feb 2009 Jeg træner en gang om søndagen med min hun hund Luna og så med lille Vaks om mandagen.

    Til hverdag bliver det desværre ikke til det helt vilde med træning men til daglig får vi da trænet, sit, gå pænt og indkald.



  • #13   11. feb 2009 maja b j---FØJ TIL HUNDEHANDLERE--- J


    Bor i Jels v Rødding 6630 :o)


  • #14   11. feb 2009 Maja:
    Ja, jeg prøver på at finde lidt forskelligt. Vi håber på at finde hund nr. 2 til os, nu her til sommer. Så må se om jeg stadig har tid 3 gange til ham eller om jeg må trappe en til to gange et par år, indtil jeg kan have dem begge med samme dag.

    Hvad træner du nu, og hvad kommer du til at træne om 3-4 mdr.?



  • #15   11. feb 2009 jeg går til ringtræning, til rally, til 2 forskellige lydighedstræninger og nu her snart et tredje sted til lydighed smiley

    Det er meget forskelligt hvilke trænere der er på, så man får noget forskelligt ud af det forskellige steder synes jeg smiley

    Anne-mette: det er da ærgeligt det er så langt fra aabenraa, der er nemlig en plads tror jeg nok smiley


  • #16   12. feb 2009 Vi går i Mph ( Middelfart politihunde forening) og det er super godt.. og det er både for vores skyld og for hundene... der er bare ikke noget bedre end at ha været til træning og virkelig føle at man lære noget, og at der sker fremskridt med hunden.. smiley
    Vi kører hellere end gerne den lange tur fra Haderslev til Middelfart !


  • #17   12. feb 2009 hold da op rikke, det er lang vej. Har i været til træning i haderslev også?-eller valgte i bare at det skulle være politihundetræning?

  • #18   12. feb 2009 jeg vil ogsa gerne til politie training med kaila men kan ik finde en sted til det omkring ribe.

    middelfart er 80 km fra mig. det er lit for langt.


  • #19   12. feb 2009 hvad mener i er forskellen på det og så alm lydighed fx?

  • #20   12. feb 2009 bide training..?!?!

  • #21   13. feb 2009 En af mine veninder går også til træning i middelfart og jeg var så med derude.. de har lavet et helt muskelhundehold og det var det jeg godt kunne lide ved det.. nej jeg har ikke været til træning i Haderslev, har også hørt at de ikke vil gøre noget ud af folks træning hvis hunden er uden stamtavle, og det kan jeg ikke bruge til noget...

  • #22   13. feb 2009 Vi lærer ikke bid.. og det er jeg rimelig godt tilfreds med..
    Da der er så meget dårlig omtale om muskelhunde, ville det nok kun gøre det værre hvis den lære bid..


  • #23   13. feb 2009 hej rikke, nej jeg kan da godt forstå din forargelse over at de ikke vil gøre noget ud af at træne en hund der er uden stamtavle..gad vide hvad de så siger hvis der dukker en blandingshund op...???hhhmmm

    Mht bidearbejde, så forstår jeg dig udemærket.
    Hvor mange er i så på det muskelhundehold? Har du evt en hjemmeside til `klubben`?
    Hvorfor synes du det er godt at der er et hold med kun muskelhunde?-leger de bagefter og hvor gamle er de ca de hunde ?
    Knus m


  • #24   13. feb 2009 jamen jeg vil gerne med kaila til den franske klub match hvor DdBer komme fra hele verden og så skal de har haft en del bide training.
    ellers blive hunden ik godt bedomt.


  • #25   13. feb 2009 Der er 6 hunde.. og alder er ca mellem 1 år og 2 år..
    nej de leger ikke bagefter, men jeg kan godt lide at vores træner går ind for muskelhunde og så er det jo dejligt at kunne snakke med andre som også har muskelhunde.. smiley
    www.middelfartph.dk
    Der er desværre ikke nogen billeder af vores hold endnu..


  • #26   13. feb 2009 jeg tror ik en DdB skal har de samme training som en amstaff
    der er da en store forskil mellem amstaf og dogue de bordeaux i hvordan hunden handle og tænke,


Kommentér på:
går du til træning?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce