{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sove igennem
  • #1   16. feb 2009 Vores "lille" Baloue var faktisk hurtig til at sove igennem om natten.
    Han var omkring 4 mrd. Han blev luftet omkring halv elleve og så kom han ud igen ved halv sekstiden.
    Men det svinger sikkert meget fra hund til hund c",

• #2   16. feb 2009 Hmm.. Det er vel når de begynder at kunne holde sig, og så vidt jeg ved, er det vist omkring de 4 mdr.

Det betyder selvfølgelig ikke at de sover i gennem, men her kan man da lære dem det.

Men det kommer jo meget an på, hvor 'blød' man er. Sabelle gik ind i mine forældres soveværelse, og min mor kunne ikke nænne ikke at stå op, på trods af, at det var meget tydeligt, at det kun var for hyggens skyld. Derfor blev hun ved at komme ind, selvom hun egentlig ikke rigtig 'havde brug for det'. Jeg sov derinde i en uge, så var hun færdig med det.

Men vovsen skal selvfølgelig ud, hvis det er alvor. Men det synes jeg sagtens man kan mærke på dem, om det er. Hvis hun virkelig SKAL er hun meget urolig, og så kommer hun selvfølgelig ud. Men hvis det bare er for opmærksomheden, smutter hun som regel ind og sover videre ret hurtigt.

• #3   18. feb 2009 Jeg tror vidst også Figo var omkring de 4 mdr, da han begyndte at kunne holde sig natten igennem. Og nu hvor han er 2 år, så kan vi næsten ikke få ham op om morgenen. Han vil gerne ligge og snue den til omkring 10tiden.

• #4   18. feb 2009 jeg mener ikke vi hade meget natte rander rig da casmir var lille tror kun det var de første 14 dage vi var ude 2 gange om natten.... for som der bliver nevnt, så er det kunsten at stoppe drikkerig og mad i god tid inden senge tid, og sørge for der er besørget ordenligt før senge tid, og selv føllig hvor længe godnat er altså om der går 7 timer eller10 timer fra godnat til godmorgen... men igen forskeligt fra hund til hund tror jeg, ligesom bebyer, de smider heller blen sam tidig...

• #5   18. feb 2009 Kommer lige i tanke om at vi gav Baloue isterninger i skålen om aften. Så varede vandet længere tid og han fik på den måde ikke for meget inden vi skulle i seng c",
    desuden synes han de var evigt sjove at lege med, så han var dejlig træt når der blev sagt "godnat" c",

• #6   18. feb 2009 Hejsa

Marianne P: Jeg skulle lige til at spørge jer om hvordan I undgår at hundene drikker så meget om aftenen? Men isterningerne vil vi da prøve.

Den første gang (nogle gange kun 1 time efter godnat) han vil ud, går han lige hen til vandskålen og labber vand i sig...virker meget tørstig. Vil han så ikke bare vække mig oftere for at komme ud og drikke?

Tak for alle jeres svar.

-Ina :o)

• #7   18. feb 2009 De første dage bliver det sikkert træls i løbet af natten. For som det er nu så er jeres hund jo vant til at den kan drikke og tisse når den vil. Og den er jo nødt til at lære at det kan den altså ikke. Så måske I skal tage det lidt i etaper c",
    Og så tror jeg på at det nogen gange handler om at være mere stædig end dem. Baloue E L S K E R at vække os om morgen for at lege. Jeg ignorere ham konsekvent ind til JEG synes det er ok at vi skal lege. Men hans far giver efter inden for et min. Så nu ved Baloue at hvis han gerne vil nusses eller leges med om morgen, så skal han bare henvende sig til far c",
    Det korte af det lange er, at I måske skal prøve at lade vær med ,at give efter for tidligt.
    held og lykke´og mange tanker
    Marianne

Kommentér på:
Sove igennem

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce