{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sove igennem ?
  • #1   31. maj 2010 er de ikke hos tæven ? For så er det jo hendes "problem". He he :o)
    ( siger jeg kun fordi jeg selv har en datter på 7 mdr, som er vågen et par gange i løbet af natten )

• #2   31. maj 2010 Tina og Alex N. Nej det er det der er problemet, Carla vores tæve fik kejsersnit og ville ikke rigtig kendes ved hvalpene. Så vi er oppe hver nat hver 2-3 time og lægge dem til Carla, det er hårdt, så derfor glæder jeg mig til de begynder, at sove noget længere om natten.

• #4   31. maj 2010 Nå for søren...
    Det kan jeg godt forstå Annette.
    Kan desværre ikke komme med et svar... men max 4 uger endnu ;o))

• #5   31. maj 2010 Tusind tak for svar, Ja det vil jeg prøve, at sætte det op til 4-5 gange, det er ihvertilfælde et forsøg værd.
    Tina og Alex, smil .... ja fire uger tilbage, det har godt nok været hårdt, havde helt glemt det, fra da mine børn var små, jeg er blevet for gammel til det natteraveri :-))))

• #7   31. maj 2010 He he! Sådan er det at have hvalpe!!!
    De sover i 2-3 timers intervaller og er så liiiige vågne og friske en timestid, hvor der leges og larmes...
    Ved 3 ugers ryger mine ud af soveværelset og ned i køkkenet, hvor de så bare skruer op for volumen.

Jeg fodrer nu også om natten, hvor de så lige kan spise og tisse af, mens jeg reder deres seng og vasker gulv.

Jeg har aldrig oplevet at hvalpe har "sovet igennem", bare at nogen har larmet mindre end andre.

Mine kan så også bevæge sig frit i hele køkken-alrum, men vågner, leger, besørger og larmer det gør de!!!

• #8   31. maj 2010 Kennel Flatrunner. Ja det er måske mig der forvænner dem, med at de får mad hver gang de vågner om natten. Synes jo også, når de har fået et godt foder ved 23.00 tiden, så burde de kunne klare sig mere end 3 timer efter. Har bare så svært ved at høre dem pibe, det går lige i hjertet :-))))

• #9   31. maj 2010 Mariette. Er det også flere gange om natten du fodrer ? og også når de er fire uger gamle ?

• #11   31. maj 2010 Ja, Annette Ø, Jeg fodrer af princip hvalpe når de er sultne og ikke efter en tidsplan, og jeg begynder at fodre med opblødt hvalpefoder når de er 17-18 dage gamle og kan stå på benene og når de er 6-7 uger gamle og jeg er sikker på, at de drikker tilstrækkeligt med vand, for de mulighed for at vælge mellem tørt og blødt foder.
    Jeg tvinger aldrig en tæve til at lægge sig hos dem, jeg stoler på, at hun ved hvad hun gør.
    Og det har aldrig slået fejl endnu.

• #12   31. maj 2010 Kennel Flatrunner. Tusind tak for råd, ja jeg må have købt nogle ørepropper og ellers håbe at de hurtigt vænner sig til, ikke at skulle have mad, flere gange om natten.

• #13   31. maj 2010 Mellem 7-8 uge har mine aldrig gidet æde det bløde foder mere og de har tørfoder stående til fri afbenyttelse....

Kommentér på:
Sove igennem ?

Annonce