{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.434 visninger | Oprettet:

Bange for at sove {{forumTopicSubject}}

Kender i det med at man har haft rigtig meget mareridt og så faktisk bliver bange for at sove?
Jeg har i går natten igennem vågnet med den ene mareridt efter det andet.
Nu sidder jeg og har bare på ingen måde lyst til at gå i seng og sove, selvom jeg er træt, men en hel nat med mareridt igen, kan jeg slet ikke overskue. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bange for at sove
  • #1   30. okt 2011 Jeg kan huske det, fra da jeg var yngre smiley
    der var jeg også meget plaget af mareridt, og jeg havde aldrig lyst til at gå i seng...

    Det er altså også uhyggeligt, hvor virkeligt et mareridt kan virke!! nogle gange kan man vågne op, og være helt i tvivl om det er rigtigt, eller det bare var en drøm


  • #2   30. okt 2011 Ja, i det ene mareridt røg Mickey ned af en skrank (stav?) og landede på sten, meget hårdt og voldsomt. Ser stadig billedet inde i mit hoved.
    Et andet mareridt var at min veninde faldt med hendes nyfødte datter og de faldt på et klinkegulv....

    smiley


  • #3   30. okt 2011 Ja, jeg husker desværre nogen drømme meget tydeligt og så hænger billederne ligesom ved smiley ;(

  • #4   30. okt 2011 Uh det er det værste især dem som er så virkelige at man vågner og tror at noget er sket, jeg har det sidste års tid været plaget af maridt efter nogle oplevelser og jeg gør det hver aften inden jeg sover tænker på noget positivt så kommer de ikke så tit.

  • #5   30. okt 2011 Jeg har også tit oplevet at jeg har vågnet hvor jeg har grædt..
    Har også haft døjet med maridt da jeg var yngre, og nu er det mest "ulykkelige" drømme, eller hvad skal man sige.
    Men det jeg gør er at som andre siger, tænke på noget positivt, eller tænke hvad man egentligt har lavet i dag, læse et spændende sladderblad eller lign. sådan at man kommer på andre tanker smiley


  • #6   30. okt 2011 Efter min onkel døde har jeg haft en del marerit hvor han er med i. det 4 år siden han døde ca. men har fået en del igen her efter jeg startet på teknisk som tømrer og han var under uddannelse til tømrer da han døde i et bil uheld hvor han ramte ned i grøften, røg ud af forroden og bilen landet på ham.
    siden han døde har jeg haft det som om der nogen der holder øje med mig og for sådan hele tiden. i perioder.

    Så har haft det samme på det sidste:
    Sidder i bilen med ham, i passersædet foran, han rammer ned i grøften, vi begge flyver ud og bilen lander på os. og er vågnet op og følt der nogen der har kigget på mig i 20 sec inden de forsvinder.


  • #7   30. okt 2011 Jeps... Jeg kender det godt...
    Og det samme med kæresten...
    Han døjer meget med det lige for tiden og vågner nok hver time med svedture.
    Jeg tror det skyldes hans medicin som han lige er startet på.


  • #8   30. okt 2011 Kender det godt. Har ofte meget grimme mareridt smiley Drømmer ofte at folk eller dyr dør smiley Eller at jeg selv bliver jaget. Det er så klamt, jeg vågner ofte og græder når jeg har drømt nogen er døde

  • #10   30. okt 2011 Synes bare ikke at det er særligt sjovt, når man har billedet "liggende" på nethinden.

    Og jeg har jo altid en frygt om at miste Mickey før tid.

    Jeg har også få gange vågnet grædende.

    Sune; Øv, sikke nogen mareridt, håber at du klarer det alligevel


  • #11   30. okt 2011 Irena, nej, ikke rigtig. Mange folk slog det bare hen. Selvom det virkelig kan være opslidende at have mareridt

  • #12   30. okt 2011 *slog * slår

    (Er ved at være rigtig træt efterhånden)


  • #13   30. okt 2011 Puha... Nej det er bestemt ikke sjovt at vågne op i gråd smiley
    Det kan bare ødelægge hele ens dag sådan noget...
    Synes du skal snakke med din læge om det og finde en løsning på det.


  • #14   30. okt 2011 Jeg har siden et mareridt hvor jeg så 2 rockere træde på en mands hoved til nakken brækkede ikke kunne klare når folk knækker nakke. Får det fysisk dårligt hver gang fordi mareridtet og lyden var så virkelig. Bvadr. glemmer det aldrig!

  • #15   30. okt 2011 Jeg har både beroligende og sovemedicin liggende, da jeg i perioder lider af søvnløshed.
    Men dette her er ikke en søvnløshed, men mere det at jeg er bange for at få mareridt, når jeg sover.

    Men jeg vil hoppe i seng og smider en Disney film på fjernsynet i soveværelset, så der forhåbentlig er positive tanker, inden jeg falder i søvn.


  • #16   30. okt 2011 Jeanett nej det er det ikke. Fik lige af vide for dage siden: Sune du lunger Keld (ham den døde) på en prik du har bare sorte arbejdsbukaer han havde krakil (staves).
    Han var mit store forbillede.

    Vi har haft en klevonat ude og hun sage at Keld han fulgte efter mig for at beskytte mig. Og de sidste 4 år ca har det været som der er en. Og der sket mange underlige ting siden.

    Lyden af en legetøj kasse der vælger selv om den ik gjorde, mig og min ven låste og løb da mor kom hjem var døren ikke låst og sådan.


  • #17   30. okt 2011 Beklage tastefejl er ikke god til Apples touch tasteur på iPod smiley

  • #18   30. okt 2011 jeg drømmer om min fortid og alt hvad jeg får ind i løbet af dagen det kan så også godt dukke op nogle uger efter i en drøm det ikke bare en enkelt ting det er virkelig stort set alt. Åh kender også godt det at vågner op hvor man græder. Og kender også godt en helt nat med mareridt det har nogen gange gjort at jeg har holdt mig selv vågen men det duer bare ikke. Her bruger jeg dæmpet lys lydbog eller noget så barnligt som tegnefilm hvis jeg har haft så mange mareridt i træk at jeg ikke tør sove. Håber i alle sammen sover dejligt nu

  • #19   30. okt 2011 Ok det sidste indlæg det med kørestol var en del af et tidligere inlæg forstå ik hvorfor det endte nede i en ny :s sletter det lige da det ik giver mening det stå der

  • #20   30. okt 2011 Se en film som er humoristisk og som kan opløfte dig, én hvor du ikke tænker på andet end filmen, imens du ser den, og så læg dig til at sove

  • #21   30. okt 2011 Uha det har jeg lidt meget af. Hvad jeg har gjot, har været at se et eller andet åndsvagt tv/film og så sat sleeptimer på mit tv. Så hører jeg de lyde mens jeg lige er faldet i søvn og det kan sommetider hjælpe mig smiley Disney som du selv nævner er en fin mulighed fx

  • #22   30. okt 2011 Sådanne nætter har jeg også - men det er ikke med ovenstående eksempler på drømme gggg

    Når jeg får mine ture så får jeg skrattelyde og hyletoner for ørene, lidt hen af en radio som ikke er indstillet på den rigtige kanel. Jeg kan høre folk som snakker omkring mig, og jeg KAN bare ikke vågne.
    Den værste tur var en dag hvor jeg endelig slog øjnene op og en stor form for skikkelse stod bøjet over mig ved kanten af sengen... jeg vågnede faktisk med begge arme i luften, i forsvarsposition ggggg DET var spooky.

    Men har efterhånden vænnet mig til det....




  • #23   30. okt 2011 Jeanett:

    Du må og skal i behandling ASAP ...har vi talt om før


  • #24   30. okt 2011 Night Terrors.. egentlig noget, der hører børn til, men ikke kun børn...

    Jeg led selv af det i mange år - noget efterladenskaber efter en trafikulykke, der gav ar på sjælen.

    Det er modbydeligt - netop fordi man bliver bange for at udsætte sig selv for det, og dermed for at sove. Noget der i øvrigt bliver en ond cirkel, for jo mere ved siden af sig selv man er, jo mere intense bliver drømmene...

    Hvad Reiki Master skriver betyder for mig, at jeg ikke vil komme med den store udredning - hvis du har andet, så er det nok en god ide at få set på helheden.
    Det er en grundangst, der skal væk.


  • #25   30. okt 2011 Jeg kender det også godt - jeg havde det i en lang periode, hvor jeg var udsat for et massivt pres på mange fronter. Jeg havde altid det samme mareridt: At jeg var låst inde i mit soveværelse, der var sat skodder for vinduerne, og så var der tændt ild til huset (påsat). Jeg vågnede hver nat ved, at jeg ruskede i persiennerne for at komme ud. Samme mareridt hver eneste nat smiley Jeg kan stadig have det en sjælden gang imellem - det er uhyggeligt virkeligt..

  • #26   30. okt 2011 Uhh kender det også godt. Drømmer meget for tiden. Bla at min veninde bliver kidnappet og skåret i og det er kun mig der ved det og ingen tror på mig så jeg må selv finde hende.
    Eller at andre af mine venner bliver snittet i af psykopater.
    Og andre ting i den dur med død og ødelæggelse


  • #27   30. okt 2011 sandie: Jeg var i DEN GRAD fastlåst - og er også det, jeg selv er kommet frem til uden at have læst om drømmetydninger smiley

  • #28   30. okt 2011 Hold da op, der var kommet mange svar.

    Men desværre igen mareridt smiley

    Som *CP* er inde på, kan det blive en ond cirkel, for man har ikke lyst til at udsætte sig selv for det.

    Sandie, jeg kan ikke helt "tyde" hvad disse mareridt betyder. Det er jo meget død og ulykker


  • #29   30. okt 2011 Sandie - fedt så vil jeg da bare drømme videre om det =) Eller noget..

  • #30   31. okt 2011 Freud??

    Ok.... Vildt..

    Jeg troede ikke der stadig var nogen, der hang fast i hans verdenssyn.


  • #31   31. okt 2011 CH: Nej, det troede jeg heller ikke ;o)

  • #32   31. okt 2011 Sandie, det er så slet ikke rigtigt, hvad du skriver.

    Allerede for 15 år siden begyndte paradigmeskiftet at komme ud blandt menigmand og i allerhøjeste grad i psykologiske og pædagogiske faglige miljøer.

    Freuds teorier er samtidshistoriske i det, det han beskrev var - naivt nok - universelle teorier, som man udmærket godt ved i dag aldrig kommer til at holde vand.

    Det er mange år siden at Freud blev forkastet som andet end psykologiens fader og inspirator til at se på mennesket som både sind og psyke.
    Den ære skal han have - men så stopper det stort set også der.

    Freud baserede sine teorier ud fra beskrivelsen af det syge, ikke det normale.
    Freuds teorier holder ikke stik. Overhovedet ikke. Det beskrev en periode, et geografisk begrænset område og en nærmere defineret kultur. Det var den god til.
    Men så kunne den heller ikke mere.


  • #33   31. okt 2011 Uha lyder ikke rart.

    Jeg er først begyndt at sove roligt med et lille fyrfadslys tændt, jeg er ikke bange for mørket, men hvad der gemmer sig.


  • #34   31. okt 2011 Igen helt enig med CH. Og jeg har en veninde plus en niece, der er psykologer (cand.psych) - IKKE psykoterapeuter. Og har derudover arbejdet sammen med psykologer, og det er et emne, vi ofte har drøftet. Jeg er godt klar over, at der er selvstuderede røvere, der stadig hænger fast i Freud. Er selv stødt ind i én af disse, da jeg havde det skidt - jeg kom der to gange...

    sandie, i dag er psykologuddannelsen en videnskabelig universitetsuddannelse og de lærer om enormt mange teorier.


  • #35   31. okt 2011 Det er dybt forældret teori. Ganske enkelt.

    Og ja, det er inden for mit arbejdsområdet og ja, jeg har taget uddannelse med fokus på præcis psykologi.

    Maslow og Freuds teorier er ikke sammenlignelige. Du laver en generalisering i stedet for at gå i kødet på sagerne.

    Læs om paradigmeskiftet - læs lidt Stern eller vores egen Dion Sommer. Her vil du forstå hvorfor Freud ikke kan bruges i vor tid.

    Al den der gymnasielærdom - jo, jeg fik den også i tidernes morgen - om Freud, Erikson og Mahler - stadieteorierne, som alle er universelle, virkede fornuftige dengang, men videnskaben er kommet laaaaaangt videre.
    De havde vel dybest set endnu ikke forstået at alt er relativt. Og det er Freud - og hans efterkommeres - allerstørste og fuldstændig afgørende problem.



  • #36   31. okt 2011 Sandie, du behøver ikke at anstrenge dig. Jeg er velbelæst på dette område... En tur på google tror jeg ikke forandrer de mange år, jeg har beskæftiget mig med området...

  • #37   31. okt 2011 sandie: Du behøver altså heller ikke finde noget til mig - jeg er heller ikke uvidende på dette område ;o)

  • #38   31. okt 2011 Sandie, det bliver altså næsten pinligt...

    Du kan få lidt links, du kan starte med at studere. Men du må så tage med, at det her altså ikke er en hurtig opgave fra en studenterexamen, men direkte fra forskerne selv.

    En kort og letlæselig artikel kan være denne: http://www.bek-logos.dk/Det%20nye%20spaedbarnsparadigme.pdf

    Generelt er det ikke letlæseligt materiale, men du kan jo google videre herfra:
    http://www.google.com/search?q=Daniel+stern&rls=com.microsoft:da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&startIndex=&startPage=0&rlz=&qscrl=1#sclient=psy-ab&hl=da&rls=com.microsoft:da&qscrl=1&source=hp&q=paradigmeskifte+udviklingspsykologi&pbx=1&oq=paradigmeskifte+udviklingspsykologi&aq=f&aqi=&aql=1&gs_sm=e&gs_upl=6830l14307l0l14577l34l24l7l0l0l0l233l4086l2.13.9l29l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=5195b282ea6da2c8&biw=1280&bih=929

    Og så vil jeg anbefale dig ikke at rode dig længere ud i skidtet før du har fået en lidt dybere indsigt i det, du taler om...


  • #39   31. okt 2011 Nu er jeg kun ganske alm udlært, og ikke FOR klog og alt det der..
    Men jeg har en udd. hvor man beskæftiger sig meget med Maslow's teori, og en smule med Freud..

    Og kunne godt tænke mig at vide hvordan pokker man kan sammenligne de to? For de er da næsten så forskellige som ting kan blive!



  • #40   31. okt 2011 Sandie, jeg vil anbefale dig at læse lidt om sagerne.

    Jeg har beskrevet kort, hvorfor Freud ikke holder, men det er som om, du ikke rigtig vil læse.

    Jeg synes du skal dykke ned i teorien - det har vi andre brugt år på, og hvis du vil på hjemmebane på det her tema, så er der lige noget der skal indhentes.

    Her har du et link, hvor det er sat lidt pædagogisk op.

    (link fjernet)
    Men igen - det er ikke lettilgængeligt materiale... Det er ikke regler og punkter opstillet. Det kræver at man har sin grundviden og det kræver at man i den grad kan reflektere over indholdet.



  • #41   31. okt 2011 sandie: Man skal vælge sine kampe med omhu - og jeg har observeret i flere tråde, hvordan du stædigt holder fast i dit - uanset hvad andre VIDENDE mennesker kommer på banen med, eller oplevelser de har haft. Oplevelser som de negligerer. Så i min optik er det skønne spildte kræfter - så prøv at lave lidt research selv smiley

  • #42   31. okt 2011 de = du


  • #43   31. okt 2011 Han hedder Maslow...
    Og eftersom du kan lave den sammeligning, så får du altså afsløret, at du ikke er på hjemmebane her...

    Sandie, hvordan er det nu? Man skal være åbent overfor nyt og ikke hænge fast i det gamle...

    Freuds teorier er lavet i en samtid, der er forskellig fra vores. Den er lavet ud fra syge mennesker, og den er lavet ud fra at udvikling den samme til hver en tid og hvert et sted.
    Derfor dur den ikke.

    Jeg har nu skrevet det en fire fem gange, jeg har lagt læsemateriale til dig, men jeg tror faktisk ikke rigtig du har lyst til at udvide din horisont...

    Du er ikke på hjemmebane her, Sandie. Men det er jeg.


  • #44   31. okt 2011 Bente - du har så evigt ret... Skønne spildte kræfter...

  • #45   31. okt 2011 CH: Ja, det er det desværre..

  • #46   31. okt 2011 Jeg har endnu til gode at møde en læge, psykolog, psykoterapeut eller andet som anvender de teorier så udtalt som der blir påstået i den her tråd..

    Hvis sådanne mennesker virkelig findes, så må man sige at det virker til at de har brug for noget viderudd. eller evt. en pause fra sit arbejde så man tør tillægge sig ny viden..


  • #47   31. okt 2011 :oD

  • #48   31. okt 2011 For satan da, bare du ikke letter med den storhedsvanvid ;o))

  • #49   31. okt 2011 Nu ynder visse jo ofte at skrive hvad ord betyder..
    Så vil lige efterabe engang smiley

    Prale - verbum
    Betydninger
    1.
    fremstille sig selv som bedre, klogere, rigere, mere interessant osv. end man er, ved at omtale sig selv eller ens handlinger på en upassende selvhævdende eller overdreven måde


  • #51   31. okt 2011 sandie: Ja, det gør jeg - det virker ærlig talt sådan...

  • #52   31. okt 2011 Sandie, jeg har netop skrevet til en HA'er om dig.

    Den opførsel du har er dybt problematisk, og det kan jeg personligt ikke acceptere.

    Jeg anbefaler HA'erne at holde grundigt øje med dig og den dynamik, du hidbringer i en tråd.
    Samtidig afvæbner du dine opponenter - ikke bare ved at indtage martyrrollen (den mest krænkende af alle), men også ved at beskylde andre for at mobbe dig.

    Jeg oprigtigt bekymret for dig. Det lyder ikke som om du har det særlig godt, og her på stedet vil din opførsel kun bringe skidt med sig, hvis du fortsætter som du nu har gjort i lidt tid.

    Jeg håber, du har et netværk omkring dig, der kan hjælpe dig med de ting, du pusler med.


  • #53   31. okt 2011 sandie: Så lidt ;o) Jeg har sagt det i andre tråde før, men gentager gerne mig selv - se indad.

  • #54   31. okt 2011 CH: Det er jeg glad for, at du har - der er virkelig også grund til det.

    sandie: Jeg håber, du får noget hjælp.


  • #55   31. okt 2011 Hold da op offerkortet var længe om at blive smidt den her gang..

    Utroligt at du ikke selv kan se at du gang på gang sætter dig i dumme situationer, fordi du evig og altid skal spille såååååååååå klog, og være virkelig nedsættende overfor andre, til trods for at du påstår du er det modsatte..
    Og når du så får svar på tiltale, så opfører du dig altid som om alle i verdenen er mod dig, og vi skal have ondt af dig..

    Igen og igen prøver du (og til tider formår du det også) at provokere folk til en sådan grad, at de ikke længere bare kan være smilende og hovedrystende overfor dig..
    Og hvorfor mon du gør det? Du har ikke været her ret længe, og da det som regel er de samme du igen og igen går i flæsket på, så er jeg ret sikker på at du gør det af een grund..
    I håb om at de personer som du tydeligvis ikke bryder dig om (Til trods for at du ikke kender dem) får nok af dig og svarer igen; og dermed blir frosset måske endda slettet herinde fra..

    Der er intet prisværdigt eller praleværdigt over din opførsel, tvært imod så er du ofte direkte barnlig, lav og ikke mindst patetisk i din væremåde herinde!

    Og ja så tager jeg gerne en tur i fryseren hvis min mening koster det.. For jeg har ganske simpelt fået nok af dig!
    Du grænser til det mest vanvittige jeg nogensinde har oplevet herinde, og du trænger virkelig til at få øjnene op for at du ikke altid har ret, og du ikke er så skide klog og god som du gør sig selv til..

    BØVS!

    Og bare rolig, du er skam ikke den eneste der har alt kopieret!


  • #56   31. okt 2011 Jeg tror der er mange der ser det som offerkortet når du igen igen igen begynder i den her svale..

    sandie H
    Skrevet: 31-10-2011 12:34:36
    Hvordan kan i være sådan??
    Hvordan ??

    Du vil SÅ gerne fremstå som uskyldig, men i bund og grund så tror jeg kun du er her på HG af een grund..
    Bare en skam at størstedelen heldigvis er klogere end at hoppe på dine barnlige lege og usaglige forsøg på at fremhæve dig selv..
    Du er SÅ gennemskuelig!


  • #57   31. okt 2011 En lille appetitvækker ....

    http://www.tomasfriis.dk/?page_id=746


  • #58   31. okt 2011 Ja du har det sååååååååå hårdt, og vi er såååååååååå slemme...
    BAH!

    Nu er jeg ude, skal ud i det virkelige liv!


  • #59   31. okt 2011 Tænker lige jeg sætter den ind, for jeg tror ikke rigtig links bliver åbnet. Så kan jeg håbe på, at nedenstående i det mindste bliver læst. Og at der måske opstår bare en LILLE reflektion:


    Konflikt-trekanten
    Husk Konflikt-trekanten – de tre roller, som ALLE springer rundt imellem i konflikter (der findes kun de tre roller og kombinationer af dem) – når man ikke er bevidst om dynamikken.

    Fordelen repræsenterer det behov, som det er muligt at opfylde ved at spille den pågældende rolle
    Ulempen er “prisen” ved at spille rollen det
    Den sekundære rolle er den man typisk springer til, når fordelen ved den primære rolle ikke opnås som forventet.
    En almindelig antagelse er, at Krænkeren gør offeret til offer. I praksis viser det sig, at det ofte er offeret, der gør sig til offer og derefter enten finder eller tiltrækker en krænker – selvom det ubevidste formål naturligvis var at tiltrække en hjælper.

    Offer (også kendt som “Martyr”)

    fordel – grunden til at vælge rollen: Får omsorgen (eller håber på det)
    ulempe – prisen for at opnå fordelen: Afmagt
    typisk sekundær rolle: meget ofte Krænker
    Krænker (også kendt som “Bøddel”)

    fordel – grunden til at vælge rollen: Har Magten (eller håber på at få den)
    ulempe – prisen for at opnå fordelen: Kritik og fordømmelse
    typisk sekundær rolle: Kan være både Offer og Hjælper
    Hjælper (også kendt som “Frelser”)

    fordel – grunden til at vælge rollen: Får ros og anerkendelse (eller håber på at få den)
    ulempe – prisen for at opnå fordelen: Hjælperen giver al omsorgen (og “går følelses- / energimæssigt konkurs”)
    typisk sekundær rolle: Kan være både især offer men kan også blive krænker
    Hvis en person igen og igen falder i den samme rolle (eller markant mere i én rolle end de andre) er det typisk fordi personen ubevidst oplever at være meget uopfyldt på det behov, der repræsenterer fordelen : Fx. vil det typisk offer altså i den grad mangle omsorg – mere end anerkendelse og magt

    Der ER kun et alternativ til at køre på autopiloten – og det er at være bevidst om processen og dermed kunne vælge at være noget andet end de tre roller. Her kunne “sig selv” være et godt valg!

    Når DU vælger at hoppe ud af din rolle, vil det ofte få din konflikt-modspiller til at blive forvirret og frustreret, for nu “virker” hans/hendes rolle jo ikke mere. Typisk vil vi først forsøge os med at hoppe til en af de andre roller indtil vi – som regel med hjælp – indser dynamikken og giver slip og bliver os selv i stedet for rollen:

    Hvis Offeret fx. oplever at “Krænkeren” – eller den, der er tiltænkt krænker-rollen nægter at være krænker vil offeret ofte selv springe ind i krænkerrollen:

    Offer:
    “Det er synd for mig”

    Potentiel Hjælper/Krænker:
    Jeg kan forstå at du er ked af det, men du må selv tage ansvar for din egen situation

    Offer -> Krænker
    Du tager kraftedme heller aldrig hensyn til mig

    Den, der først opdager at rollespillet er i gang er den der har muligheden – og dermed ansvaret - for at bryde den dårlige cirkel i konflikten. Fx. ved at italesætte sin egen rolle direkte.


  • #60   31. okt 2011 Svaret findes i det citerede ovenfor...

    Og til det sidste - jeg tror også det er mest fornuftige, at det er det sidste ord...


  • #61   31. okt 2011 Egenandel vil så være mit ord. Prøv at reflektere lidt over det ord, sandie..

  • #62   31. okt 2011 Suk !!!!!!!!!!!!!!!!

  • #63   31. okt 2011 Jeg kan sidde her og blive helt glad for tyranner, hvis medmenneskelighed er det, du repræsenter, Sandie :o)

  • #64   31. okt 2011 Hold da op, for en "udvikling", tråden har taget sig... :oO

    Pernille og Baronessen -Casa della K9 .
    Jeg vil selv sige at jeg er fysisk udmattet, jeg går 2-3 timer med Mickey daglig og har et arbejde, hvor jeg fiser rundt og aldrig sidde ned.

    Miriam S, jeg tager gerne imod råd smiley


  • #65   31. okt 2011 Jeg vil også rasende gerne se udmattelsesstrategi - gerne især mental og ikke fysisk :o)

  • #66   31. okt 2011 Ja drømme er at bearbejde ens dagligdag, meeen mareridt som igen og igen forhindrer en at sove er bare ikke ok... Syntes osse du skal tage den med din læge... Og så vil jeg ønske dig hels og lykke og så håbe du ender med en ordentlig søvn... smiley

  • #67   31. okt 2011 Ja, for jeg har jo egentlig ikke problemer med at falde i søvn, det er selv søvnen, der bliver forstyrret af mareridts og derfor føler jeg mig udmattet og slet ikke udhvilet, når jeg skal op smiley

  • #68   31. okt 2011 Jeanett *>>> Håber din læge kan hjælpe dig....



  • #69   31. okt 2011 Så tror F***** du bliver træt, Miriam *GG*

  • #70   31. okt 2011 Jeg bor ved Roskilde, hvad da? smiley

    Kunne være at jeg skulle købe en flaske vin og se om det hjælper smiley Men jeg nyder at ligge med kryds og tværs, når det er.


  • #71   31. okt 2011 Kors i skuret, hvor jeg savner min gamle hjerne....

    Min ambition var at blive evighedsstudent *GG*

    Jeanett, jeg tror først og fremmest du bør gå til din læge. Jeg ved ikke, om du er i behandling på den ene eller anden måde, men det er helt hundrede, at laver du kun symptombehandlingen uden at få årsagsbehandlingen med på bagsmækken, så kører den onde cirkel en smule hurtigere end hvis du intet gjorde overhovedet.

    Pas nu på dig selv.


  • #72   31. okt 2011 Naah, den er tåget den hjerne, er ikke hvad den har været.. Men tak for rosen, det tager den gerne til sig trods tågerne *GGG*

    Og så vil jeg da lige give thumbs up for hypnosen - for det er sgu nok ikke nogen dårlig løsning. Og med lidt held KAN den jo måske pille en snert ved årsagen også.


Kommentér på:
Bange for at sove

Annonce