{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.002 visninger | Oprettet:

klippe negle? {{forumTopicSubject}}

ja vi prøver at klippe negle på Chino, men han vil simpelthen ikke! vi er en til at holde ham, en til at klippe neglene og en til at sidde og fodre ham. i starten var han helt rolig, og det tog ikke lang tid og det var rigtig nemt. men nu vil han simpelthen ikke.. han piver og vrider sig rundt så man overhovedet ikke kan holde ham.
vi mener ikke at vi har klippet dem for dybt, og det har aldrig blødt. vi prøver at vende ham til det ved at klippe lidt hver eller hver anden dag, og når nogen gange at klippe en eller to.
har i nogen forslag til at gøre det nemmere at klippe hans negle?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  klippe negle?
  • #2   17. feb 2009 Maxie VIL UNDER UNGEN OMSTÆNDIGHEDER ha klippet negle.............han skriger som en stukket gris som om jeg stikker nåle i ham...........i starten fik dr dyr så den opgave, men efter han nær havde bidt fingeren a hende, er vi begyndt at gå på hundesalon med ham......der får han så mundkurv på og blir hejst op så han dingler.......og imens jeg taler og kæler md ham, klipper hun neglende...........lyder umiddelbart grotesk MEN det er en bedre oplevelse for ham end at mor står og holder ham fast og klemmer ham.....og han får kæl og ros istedet for klem............da han jo skriger og spræller hos dr dyr kan han ikke høre min ros, det kan han nu og han er stolt når han er færdig.............:O)

• #3   17. feb 2009 mange tak for rådene smiley vi prøver og ser hvad der sker smiley

• #4   17. feb 2009 Måske skal I prøve at give ham noget , som er endnu mere lækkert end det i gør nu? Hvis vores f.eks. får almindelige godbider så gider han helst heller ikke at man rør ved hans negle men hvis der er ostebider, pølsestykker eller andet godt i farvande så glemmer han alt andet.

Det var måske også en ide bare at nusse hans negle dagligt, så han lære at det ikke gør ondt når I rør ved hans negle. Vi kigger ofte lige på dem, eller bare nusser hans poter for at han lære, at det er okay at vi rør ved ham på poterne - ligesådan gør vi med hans ædlere del, tænder, øre osv.

• #5   17. feb 2009 Jeg kan ikke engang huske hvordan jeg lærte Zia det .. men jeg sætter mig ned på gulvet med spredte ben , så ligger Zia på ryggen og så får hun klippet negle .. Hun nyder opmærksomheden .. smiley

• #6   17. feb 2009 pil.
    vi har prøvet med skinke, pepperoni, pølser og lignende, men han vil ikke smiley vi sidder også til med hans poter, og massere dem og han elsker det q: men lige så snart klipperen kommer så hyler han.. men vi vil prøve at gøre mere ud af det smiley

• #8   18. feb 2009 Hvis det er helt umuligt, så prøv at file dem i stedet... Der er mange her inde der har gode erfaringer med det, men jeg har ikke selv prøvet det...
    Held og lykke smiley

• #9   18. feb 2009 når du klipper negle på din hund skal neglen og træde puden flugte når du trykker på poten, den må aldrig blive kortere.

- du kan prøve at lade din hund stå på et bord, og du står ved den, løfter et ben af gangen og støtter den ind til dig, mens du trykker på poten og klip kun hvis den er længere end beskrevet oven for..

• #10   18. feb 2009 klip neglende når hunden sover det er næmest smiley

• #11   19. feb 2009 Som før nævnt af en anden, så prøv at lade klipperen ligge fremme og når du tager den frem, så giv hunden en masse godt - så forbinder den det med noget positivt! Nogen KAN bare ikke klippe negle på deres hunde, og så må de til dyrlægen og få det gjort med bedøvelse.

• #12   20. feb 2009 tyson vågner ikke , ellers skal man bare sidde ned og lig hunden på ryggen og lig den mellem benene så den ikke kan komme fri til sidst giver hunden op .

• #13   20. feb 2009 tyson - dvs. du går ind og laver et overgreb på hunden.. ville du bryde dig om nogen gjorde sådan mod dig? det er jo direkte synd. man lægger aldrig en han hund på ryggen de kan simpelthen ikke lide det.

• #14   23. feb 2009 MARIA LOUISE H - jeg ved ikke med din hund ,men min hund elsker at ligge på ryggen og lege , jeg plejer altid at ligge tyson på ryggen og "kilde" ham på maven og halsen , det er ikke fordi jeg siger man skal spænde hunden fast ,bare gøre det på en stille og rolig måde .

• #15   23. feb 2009 hvor gammel er han? for de fleste kønsmodne han hunde vil ikke lægges på ryggen de føler at de bliver nederst på ranglisten, det bryder de sig ikk om

• #16   24. feb 2009 Nu blir Tiger 2 her til maj, men han elsker da også at lægge på ryggen. Ofte når vi leger starter han ud med selv og lægge sig på ryggen. Så tror ikke det er alle hanhunde der ikke kan lide det. Måske kommer det også an på hvad man lære dem fra hvalp af.
    Jeg får altid dyrlægen til og klippe hans negle, for jeg tør ikke selv smiley

• #17   24. feb 2009 jamen det er også noget helt andet om han selv gør det eller om du lægger ham på ryggen, vi kan også godt liggge bonnie på ryggen uden problemer men han kan ikk lide det..

• #18   24. feb 2009 Jeg, min familie, mine venner/veninder og nye kan sagtens lægge ham på ryggen uden han siger noget til det.. Han blir pænt læggende indtil man går fra ham..

• #19   25. feb 2009 det r jo ikk ens betydende med at han synes det er sjovt..

• #20   25. feb 2009 Maria Louise: Man laver da ikke et overgreb på hunden fordi den ligger på ryggen - vores ligger tit på ryggen og det er absolut kun fordi han signalere, at han stoler på os og nyder at ligge sådan. Vi hverken tvinger ham derned el.l.

• #21   25. feb 2009 Maria Louise - Jeg må indrømmme jeg synes du har nogle underlige meninger ang hunde. Du virker ret negativ over for andre´s måder og metoder med deres hunde. Mennesker plus hunde er vildt forskellige hver især. Og nu synes jeg at jeg kender min hund utrolig godt, og kan dermed sige jeg ved han hygger sig når han lægger på ryggen.. Man kan læse sin hunds kropssprog ligesom på mennesker.

• #22   25. feb 2009 Der er også enormt stor forskel på, hvad hunden udtrykker ved at ligge på ryggen alt efter hvordan situationen er. Nogen hunde rejser f.eks. også børster når de er glade, hvilket ellers er et tegn på, at den anden hund skal gå væk, fordi "jeg er gal".

• #23   25. feb 2009 Det nemlig det. Hver hund reagere på hver sin måde, og kun ejeren kan bedst bedømme hvordan hunden er i den situation man befinder sig i. Selvfølgelig kan man aldrig vide sig 100% sikker, men man har altid en rigtig god fornemmelse om hvad hunden mener.

Kommentér på:
klippe negle?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce