{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
698 visninger | Oprettet:

Klar til ny hund {{forumTopicSubject}}

efter vi mange diskutioner og overvejelser har mig og konen besluttet os får at anskaffe os en hund.. Og imorgen ska vi ned og kigge på en engelsk bulldog tæve på 2 år.. er meget godt inde i racen men er der noget specielt jeg ska være opmærksom på.. vil nemlig gerne vide alt hehe..

Hilsen Ludvig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klar til ny hund
  • #1   8. apr 2009 Nu kender jeg ikke årsagen til at du har solgt de to du havde, men håber at det er meget velovervejet.

Men jeg ville da høre om hunden er tjekket for arvelige sygdomme inden for racen. Kender ikke engelsk bulldog, så ved ikke hvad der kræves indefor racen.

• #2   8. apr 2009 Whaaaaaaaat??

• #3   8. apr 2009 ja.. historien er lidt træls hvorfor vi havde solgt de andre to.. grunden var personlig problemer og økonomiske problemer.. og vi måtte sige farvel til det hus vi boede i og flytte til noget andet hvor vi ikke måtte have hund.. det eneste vi tænkte på at var at det ikk skulle gå udover hundene på grund af vores problemer..så vi fandt nogle dejlige mennesker som ville tage af vores hund.. de begge hvalpe har det alt for godt.. de får virkelig den opmærksomhed de kræver. så jeg meget lykkerlig over sitiuationen.. men nu er vi kommet ovenpå igen.. flyttede til noget hvor vi godt må have hund.. og vi ville gerne have vores to hvalpe igen, men de er et godt sted hvor de har vendet sig til deres nye ejer og det vil vil ikke ødelægge. men nu er vi endeligt i situation hvor vi har overskud mhs. til penge og tid.. vi elsker hunde begge to og vi ved vi kan give den nye hund det den fortjener... håber ikk det mærker os som dårlige ejer...

• #4   8. apr 2009 Giv dem lige en chance for at forklare hvordan det hele hænger sammen inden I farer i flint.

Hvis ikke der er en acceptabel forklaring kan i hidse jer op :o)

• #5   8. apr 2009 Jeg smutter bare ud af tråden, tror jeg------------------------------------->

• #6   8. apr 2009 kikker lige med

• #7   8. apr 2009 Hmm. I er godt klar over at en hund har man hvis man er heldig i 10+ år og derfor tager højde for dette INDEN man anskaffer sig en hund.

Man sørger for at have et stabilt hjem, økonomi, tid etc. og tænker først og fremmest på hvad I kan tilbyde en hund og ikke hvad en hund vil betyde for jer.

Når dette er i orden kan man anskaffe sig en hund.

Selvf. kan alles situationer ændre sig. Man kan miste sit job, sit hus etc. så man kan blive nødt til at gå af med sin hund. Men dette da først når man har prøvet alt andet.

Jeg har selv været lige ved at miste mit hus, og har sultet for at mine dyr kunne få nok at spise i de værste mdr. Men heldigvis er det ved at vende. Men mine dyr er kampen værd.

Ang. dit spørgsmål. I skal sørge for at hunden er rask, undersøgt i hoved og røv og helst har FCI-tavle.

• #8   8. apr 2009 tak for alle kommentaren... jeg ligger stadig tit søvnløs om det var det rigtige at gøre at komme af med mine hunde.. og tænker stadig på om det på tide med en ny hund..efter hva jeg høre fra jer derud er det måske bedst at vente lidt.. som sagt er det jo rigtig hvad --<Kradsebørsten, hundehvalpen og deres moar - Sanne M siger at vi ska se hva vi kan tilbyde den istedet for den kan tilbyde os.. godt sagt...
    jeg takker alle for deres indput om sagen..

ha en rigtig god dag alle sammen

• #9   8. apr 2009 I lige måde :o)

Kommentér på:
Klar til ny hund

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce