{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.078 visninger | Oprettet:

Vores hvalp bider {{forumTopicSubject}}

Vi har lige fået os en lille Schæferhvalp og hun er 10 uger - vil høre om det er helt normalt at de bider i den alder? Hun kan gå helt amok på ens ben eller arme og idag bed hun mig i læben....vi går til hvalpetræning og har trænet hende fra første time vi havde hende - men vi har hørt lidt forskellige meninger omkring det med hendes bideri.

Vi prøver selvfølgelig på at lære hende at det er "fy fy" - for selvom hun er en bette størrelse, så gør det hammer ondt og hun bliver jo også større med tiden :O)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vores hvalp bider
  • #2   28. maj 2009 Hvalpe bider fordi de har hvalpe tænder, men giv din hvalp noget der er okay at bide i og som han synes er spændende, og så ros ham. Man kan få tyggeben hos dyrehandlen som er lavet specielt til hvalpe. Han bliver ved med at bide i alt indtil han har tabt alle hans hvalpe tænder, og det gør han først når han er mellem 4-6 måneder. Held og lykke med det hele:)

  • #3   29. maj 2009 Hun har masser af ting at bide i - problemet er lidt at det er som regel mig hun bider (K) og ikke min kæreste (M) - hun går direkte til "angreb" på mine ben og fødder. Har flere bidsår efter det - og igår ramte hun desværre en blodåre på benet, så det er både bulet og blåt, samt at der gik hul på, så det blødte.

    Vi har fået af vide, at når hun ikke reagere på, at knurre eller sige nej, at vi skal sætte os ned og tage hende stille og rolig ind til kroppen og slippe langsomt igen når vi kan mærke hun er faldet til ro - det har jeg også prøvet, men det virker heller ikke. Hun har istedet for præsteret at bide mig to gange i læben....av.

    Og det med at give andet at bide i virker heller ikke. 4-6 mdr er lang tid at gå og vente på at hun ikke gør det mere - det er slet ikke sikkert jeg har nogle fødder tilbage til den tid så hehe


Kommentér på:
Vores hvalp bider

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce