{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
824 visninger | Oprettet:

Foder og afføring {{forumTopicSubject}}

Ja det kan godt være at det ikke lyder så spændende, men jeg har brug for råd. Fra jeg fik Gizmo er han blevet fodret med Royle Canin til Chi, det var han vant til og det er også gået fint, han er blevet renlig og lavet stort to gange om dagen. Tidligt om morgenen og inden sengetid. Ingen uheld om natten.

Men her på det sidste har han ikke rigtigt villet spise det, måske en tildens til kræsenhed eller bare et ønske om noget nyt. Ihverttilfælde har jeg prøvet at købe Eukanuba, og det spiser han med velbehag, men til gengæld, laver han også stort mindst 4 gange om dagen, og om natten. han har ikke tynd mave og han får ikke for meget mad. Men det er lidt uhensigtsmæssigt at han ikke kan holde sig.

Hvad har I af erfaringer med hvilken fordertype der er bedst og hvormange gange de skal ud og lave stort.

Vh Pernille og Gizmo


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder og afføring
  • #1   2. jul 2009 Det har måske været pga. varmen at han ikke ville spise så meget, de fleste spiser næsten intet i denne hede, men de drikker så en del mere især om nattenfor ligesom at få en smule mæthedsfølelse.

    Men kommer der noget nyt i skålen så skal det self, spises men kun indtil at han hitter ud af at det ikke bare er endnu en "godbid"

    Så jeg ville fortsætte med det fra Olivers, da det lyder til at der ikke er andet end affaldsstoffer i det nye foder, siden han besørger SÅ meget.

    Men jeg håber at du hitter ud af en brugbar løsning, husk at det gør ikke så meget at de ikke spiser ret meget så længe de bare får en masse væske nu hvor det er SÅ varmt.*Ss*


  • #3   2. jul 2009 Her har vi Royal Caine, og hun har afføring 1 gang dagligt, hver morgen. Og nogle aftner gør hun det inden sengetid, men det er forskelligt fra dag til dag om hun har behovet om aften.

  • #4   3. jul 2009 Tusind tak for alle jeres gode tilbagemeldinger, jeg vil prøve at gå tilbage til Royal Canin og se om det ikke hjælper og hvis den unge herre så udvikler kræsenhed overfor det så må jeg vist prøve det Lykke og Kira også er vilde med smiley

    Det skal lige siges at Gizmos negle også vokser meget, men da katten alligevel skal have klippe kløer jævnligt så får Gizmo det også smiley


  • #5   3. jul 2009 Vi bruger Eukanuba hvalpefoder, og mine laver stort 2 gange om dagen. Morgen og aften smiley
    Tror dog snart vi går over til Royal Canin Chihuahua foder, da begge hunde er vilde med det, og efterhånden også er gamle nok til at droppe hvalpefoderet *ss*
    De får også lidt Royal Canin Denta foder, i deres hvalpefoder, det er nemlig godt for tænderne smiley
    Men som tidligere nævnt kan det godt være varmen der trykker den lille.. Mine spiser heller ikke ret meget i denne varme, men drikker godt med vand (med isterninger - Shika kan forøvrigt bruge laang tid på at prøve at fange isterningerne i skålen! Haha)

    KH Ann-Sophie, og rigtig god sommer! smiley


Kommentér på:
Foder og afføring

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce