{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
894 visninger | Oprettet:

Foder --afføring -- {{forumTopicSubject}}

Jeg fodrer med Wolfsblut, men jeg synes godt nok retur mængden er stor...
Hvor mange gange dagligt mener I at afføring er normal ..

de fordres kun en gang og de har nok 2-4 afføringen dagligt, 2 vil jeg betragte som normalt, men 3-4 gange synes jeg er i overkanten..

Den ene har virkelig fin og fast (ikke hård) afføring på WB, mens den anden har tendens til at det er blødt ... hun får generelt MEGET let tynd mave, får de fx et stk pølse, eller ost eller andet som snack så er det næsten 100% hun får tynd mave ved en af de kommende afføringer ...

Er der nogen hvor de har ment deres hund har for hyppige afføringer på det de gav og har skiftet til noget som de vil anbefale ...

Det skal være et foder hvor der IKKE er kylling, fisk som proteinkilde.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder --afføring --
  • #2   19. maj 2019 Jeg fodrer med Olivers Chicken Classic + ( lidt vådfoder + LIDT rester
    for smagens / lugtens skyld )
    Det har jeg fodret med i 15 + År … både Cavalierne og nu Mopsen . … og de har aldrig haft dårlig mave.

    Fodrer 2 gange dagligt.... afføring 2 gange dagligt …


  • #3   19. maj 2019 @ C F .. ok kan være jeg skal prøve de 2 x ..

    de er begge skotter, den ene bliver 10 til oktober, den anden 8 i juni, de er begge steriliserede og derfor er deres foder mængde skåret ned med 10-20% (lidt varierende), de er af racen slanke, jeg bruger et målebæger hvor jeg engang for længe siden målte op hvordan det lige skulle fyldes for at det passer, kan ikke huske hvor mange gram det var ...

    Nogle dage får de intet andet, andre dage får de måske et stk ost eller pølse når jeg spiser morgenmad ... om eftermiddagen hvis vi fx skræller gulerøddder så får de også og alt efter hvor mange så skærer jeg lidt i det efterfølgende måltid, de spiser som regel 16-16.30


  • #4   19. maj 2019 Her fodre vi med Platinum. Nu er Ciah hvalp, men jeg synes godt nok også der kommer meget "retur".

    Vi er lige gået fra at hun fik mad 2 gange til at hun har det stående fremme og selv kan styre det.


Kommentér på:
Foder --afføring --

Annonce