foder? {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige et lille spørgsmål mere til jer.
vores lille mopsehvalp har fået Royal kanin hvalpe foder siden vi fik hende, efter hun havde været hos min mor og hendes to mopse stjal hun noget af deres mad, som er en slags grønsager/hunde foder og vand blandet sammen over fra tyskland, og siden det har hun ikke rigtig ville spise sin egen mad. Derfor har jeg købt noget pedigree dåse mad og blandet op med det, og det spiste hun så i et lille stykke tid, men det gider hun heller ikke længere nu. mine svigerforældre har en chihuahua og de giver den royal kanin chihuahua mad og det stjæler hun altid hvis hun kan komme til det. det vil hun gerne spise. Det skal lige siges at vi er kun hos min mor en gang i måneden, så det er ikke sådan hun har fået de andre mopses mad mange gange.
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 14 Svar: 132
-men hvis problemet er, at hun ikke gider royal canin, så skulle du måske prøve at skifte til noget andet hvalpe foder?
du kan også prøve at købe lakse olie, det er mange hunde helt pjattede med. og så glider foderet..
held og lykke..
jan 2006
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 18 Svar: 216
men okay, vil prøve med det lakse olie så. er det noget man kan købe over det hele?
og tusind tak
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 14 Svar: 132
jan 2006
jun 2009
Følger: 71 Følgere: 68 Hunde: 3 Emner: 155 Svar: 478
(Man får rabat kort, så den 11sæk er gratis.)
Der er 3,7.5 og 15kg s poser.
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 40 Svar: 186
jan 2006
foder?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside