{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
630 visninger | Oprettet:

Vask af hunde {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige vasket begge mine hunde i dag, da vi skal på udstilling med Kia på lørdag.
Og da undre Taiko,s opførsel mig lidt. Han render efter Kia konstant og småpiver.Ja hun dufter jo anderledes, men det gør han jo også selv.
Det er den første hund af mine der har haft denne opførsel efter bad.
Har nogen af i andre oplevet det samme?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vask af hunde
  • #1   1. sep 2009 Nej det tror jeg ikke. Det samme skete med Iva og hun var still.

• #2   1. sep 2009 Det kan være den fortæller hvor ond en mor du har været, at putte den i bad så den ikke lugter dejligt af hund eller hvad den nu har haft rullet sig i ude i naturen *GGG*

Ej - det var vist bare et vildt tåbeligt gæt.

Har ikke selv oplevet det - det eneste mine vovser gør når de har været i bad, er at styrte rundt efter hinanden fuldstændig overgearet smiley

• #3   2. sep 2009 Det er nu heller ikke noget jeg har oplevet. Mine hunde løber rundt og gnider sig op af alting når de har været i bad. På den måde prøver de at få hunde lugten tilbage.
    Glæder mig til at se Kia på lørdag. Jeg har hendes 2 søskende og hendes far med, så det bliver jo en familie dag smiley

• #4   2. sep 2009 Kom lige til at tænke på om du kan holde Kia ren til på lørdag?
    Ja altså hendes 2 søskende skal i bad fredag aften, ellers er de igen møg beskidte inden lørdag. De to tosser kan gå igemmen et bageri, og så komme ud fyldt med mudder smiley

• #5   2. sep 2009 Jeg regnede med lige evt og skylle hende af fredag hvis der er noget, Men vi har stort set fliser og græs overalt. Så jeg tror næsten kun det er poterne der skal vaskes på fredag Jeg går ikke i skoven med hende de her dage da der er ret mudret , så det bliver markvejen og der militære område de kommer på de næste dage.
    Jeg glæder mig helt vildt til og se og fotografere farmand. Ham har jeg længes efter og se siden i købte hende.
    Ja jeg glæder mig i det hele taget til lørdag, det er snart mange år siden vi har haft noget og udstille. Nu håber jeg bare hendes øre vil arte sig , bare en lille smule.

• #6   2. sep 2009 Jeg glæder mig også til at se mit lille " barnebarn " på lørdag. Vi må lige kigge på de ører. Så hvis I evt er der i god tid, så skal jeg se hvad jeg kan gøre.
    Ja jeg går jo i skoven næsten hver dag, så derfor vasker jeg lige inden udstillingen. Der er ikke så mangelufte muligheder her hvor jeg bor, så jeg kører i hundeskoven med dem så de får rørt sig. De har godt nok en løbegård på 1200 kvm men de skal jo også opleve noget nyt indimellem.

Kommentér på:
Vask af hunde

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce