630 visninger
|
Oprettet:
12. okt 2008 Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.147
Vask af hunde {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige vasket begge mine hunde i dag, da vi skal på udstilling med Kia på lørdag.
Og da undre Taiko,s opførsel mig lidt. Han render efter Kia konstant og småpiver.Ja hun dufter jo anderledes, men det gør han jo også selv.
Det er den første hund af mine der har haft denne opførsel efter bad.
Har nogen af i andre oplevet det samme?
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.147
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.309
Ej - det var vist bare et vildt tåbeligt gæt.
Har ikke selv oplevet det - det eneste mine vovser gør når de har været i bad, er at styrte rundt efter hinanden fuldstændig overgearet
nov 2005
Følger: 46 Følgere: 47 Hunde: 6 Emner: 89 Svar: 567
Glæder mig til at se Kia på lørdag. Jeg har hendes 2 søskende og hendes far med, så det bliver jo en familie dag
nov 2005
Ja altså hendes 2 søskende skal i bad fredag aften, ellers er de igen møg beskidte inden lørdag. De to tosser kan gå igemmen et bageri, og så komme ud fyldt med mudder
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.147
Jeg glæder mig helt vildt til og se og fotografere farmand. Ham har jeg længes efter og se siden i købte hende.
Ja jeg glæder mig i det hele taget til lørdag, det er snart mange år siden vi har haft noget og udstille. Nu håber jeg bare hendes øre vil arte sig , bare en lille smule.
nov 2005
Ja jeg går jo i skoven næsten hver dag, så derfor vasker jeg lige inden udstillingen. Der er ikke så mangelufte muligheder her hvor jeg bor, så jeg kører i hundeskoven med dem så de får rørt sig. De har godt nok en løbegård på 1200 kvm men de skal jo også opleve noget nyt indimellem.
Vask af hunde
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside