Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vask af hunde med shampo
  • #1   5. jan 2015 Det gjorde jeg igår, da min havde rullet sig i noget ulækkert smiley

• #2   5. jan 2015 Ja det tror jeg ikke der sker noget ved. Det er nok mere hvis man ofte vasker hunden at man skal bruge noget til hunde.

• #4   5. jan 2015 Ved min søster bruger baby shampoo, når Topper engang imellem ruller sig i noget klamt, og min far har brugt sådan en du beskriver til hans hund en gang eller to : p
    Så det kan du sagtens..

• #5   5. jan 2015 Bland 1del shampo 3 del vand. Så du sikker på at få sæben ud ??

• #6   5. jan 2015 Det kan du sagtens.

Jeg har altid købt hundeshampoo indtil dyrlægen sagde at det er helt ok at bruge "baby shampoo" som er uden parfume, parabener og alkohol.. Vasker måske 5 gange om året. Jeg blander dog noget arganolie i for at pleje pelsen.

Men hvis det er til at vaske ofte så vil jeg anbefale at bruge en hundeshampoo..

• #7   5. jan 2015 Den slags er jeg ikke så hysterisk med -hvis hunden lugter af død gnu og jeg ikke har hundeshampoo, så bliver den altså vasket med hvad jeg har.

-men pelsen bliver unægteligt meget mere lækker og fluffy med en god hundeshampoo

• #8   6. jan 2015 Hvis man som jeg stort set kun vasker hunde hvis de har rullet i noget klammo, så tror jeg ikke det betyder så meget hvílken shampoo de bliver vasket med. Mine har da overlevet vask med noget parfumeret stads som fx Response shampoo i en snæver vending efter rulning i en død sæl på stranden ved sommerhuset. Men altså jeg er altid meget obs på at få skyllet sæben HELT ud.

Kommentér på:
vask af hunde med shampo

Annonce