{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gøer!
  • #1   10. okt 2009 Hej Mandy
    Det var da et trist problem du har der.
    Det lyder som om Chico er meget utryg, jeg kan se han har haft flere hjem, så det er måske ikke så svært at forstå hans situasion.
    Jeg vil meget anbefale dig at snakke med en adfærdsbehandler, som kan hjælpe dig med hvordan du kan træne med ham, for han lyder ikke til at have det godt. Det kan også i forbindelse med træningen gives baldrian, blomstermedicin eller evt. noget beroligende fra dyrlægen.
    Du skal også være helt sikker på han ikke har ondt et eller andet sted, dette kan også give angst.
    Håber du finder på noget der kan hjælpe Chico, for det har han brug for.
    Held og lykke.


  • #2   10. okt 2009 Hej Inge og gravbasserne.

    Vi tror han har været flere steder, vi er ikke helt sikre. Meeeeeen, det har han. Han stod til at blive skudt af en landmand som tjener lidt penge på sådan noget. smiley
    Jeg vil ihvert fald gøre alt hvad jeg kan for Chicco, for han egen skyld. Han ryster af ingenting. Det er så synd.
    Baldrian er rigtig godt medicin, har selv taget det lidt en overgang og hjælper rigtig godt.
    Jeg skal have ham til dyrlægen meget snart, og så må vi se hvad han siger. smiley
    Tak for rådene. smiley


  • #3   10. okt 2009 Held og lykke
    Jeg håber du opdaterer her.
    Det med baldrian, hørte jeg forleden dag, da jeg var til et foredrag med Irene Jarnved, hun nævnte også blomstermedicin, som en mulighed.


  • #4   10. okt 2009 Hej. min hund mille får blomstermedicin for angst. og det hjælper. Hun er skudræd. _Så det er et helvede når der skydes af fra november måned.
    Ynk ham endelig ikke når han bliver bange. Han skal gode oplevelser.
    Feks. giv ham nogle ekstrem godbidder når han bliver bange. Sig med lys og høj stemme at han er dygtig......Godbidderne skal være noget særlilgt.'
    Hvor bor I henne? Hende jeg går til træning med , kommer nemlig ud og hjælper når der er problemer. ah hundetræning. Du kan finde det på internettet.
    Selv de mest bange hunde, forandrer sig i løbet at en træningstime.
    En adfærdsbehandler er også en god ide.
    Held og lykke med ham. han er bare dejlig. Vores første gravhund var også rød...... De er bare flotte.


  • #5   10. okt 2009 Inge og gravbasserne. : Lover at opdatere her inde hvordan det går med ham. Han er også stadig lidt ny. smiley


    Berit K : Virker blomstermedicinen så meget positivt. ?
    Jeg ynker ham ikke, kommer en gang imellem til at skælde ud fordi jeg får et kæmpe chok når hans lille høje pive gø kommer, så får jeg sååååå dårlig samvittighed bagefter, griber det helt forkert and. :S

    Vi bor i taastrup. Jeg ahr også overvejet hundetræning meget, men er lidt handicapet i det ene ben, så kan ikke løbe med ham eller gå meget lange ture langt af gangen. Men vi køre ud i skoven med hundene og slipper dem fri.
    Men bare det mindste lyd som er anderledes, så knurrer han og gøer og ryster og gemmer sig. Det er så synd. smiley

    Ja jeg synes de er så flotte. Og så ligner de også et lille rådyr, hehe. smiley


  • #6   12. okt 2009 Blomstermedicin virker på Mille. Men du skal også tænke på at han er ny i hjemmet. Nye hunde gøer meget. Eller gravhunde gøer meget.
    Nogle gange er jeg ved at gå ud at mit gode skin fordi de begge to gøer når der kommer nogle ude på gaden. Særlig galt er det feks efter jeg har været syg og ikke har trænet med dem. Men vær tålmodig hed ham.
    Lok ham med godbidder og fortæl ham hvor dygtig han er. Jeg har en klikker som jeg bruger meget. et klik udløser en godbid. Det ved de.
    Men vær tålmodig og ynk ham ikke. Det tager tid.
    Berit


  • #7   12. okt 2009 Ja jeg er altså også ved at gå ud af mit gode skind en gang imellem. Iæsr når han godt ved at det kun er mig og min kæreste i lejligheden og han knurrer af min kæreste morten so han udemærket godt kender. smiley
    Men ja. Er begyndt at ae ham når han gøer, så knurrer han kun. smiley


Kommentér på:
Gøer!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce