Piercing og Tattoo

Piercing og Tattoo

Medlemmer: 220
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
1.093 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Allergisk reaktion Allergisk reaktion

Har du haft en allergisk reaktion i din/dine tattoveringer?

Jeg har ingen haft - 7,9,13! men må da indrømme jeg har været nervøs for at få det....

Så en i tv'et, som havde fået lavet en lille fugl nede på anklen, den var helet osv, men hun kunne ik tåle den gule farve, så den var fuldstændig såret og betændt konstant. Lægerne kunne ingen ting gøre - dog skal hun igennem en operation hvor de fjerner det yderste hudlag (så tattoveringen ryger af)! viiildt...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Allergisk reaktion
  • #1   11. okt 2009 Har ikke haft noget med min

• #2   12. okt 2009 jeg har ikke selv haft en men jeg så en i fredags hvor hele hans arm var hævet til dobbelt størrelse pga infektion i hans nye tattoo og det så godt nok ikke rart ud

• #3   12. okt 2009 Jeg har os kun en tattoo som er med farve (16 forskellige farver), men den har der heldigvis hellere ikke været noget med - 7,9,13!

Men hold op hvor er det uheldigt dem der ikke kan tåle det, tussen sidder jo der for good smiley

• #4   12. okt 2009 jeg ved ikke om det er en allergisk reaktion, men når det er rigtig varmt hæver den jeg har på ryggen og klør.. men det er som sagt kun når det er meget varmt...

• #5   12. okt 2009 Man skal godt passe på. Har selv 3 men kun sorte. Er meget bange for at få en reaktion - men ikke nok til at la vær med at få flere.
    Har også læst at hvis man har tatovering og farver hår er der større risiko for allergi og sidste gang jeg farvede mit hår (med varig farve) fik jeg en reaktion og kløede i over en måned. Har farvet med den farve før og har aldrig døjet med noget. SÅ allergi kan pludselig komme.

• #6   13. okt 2009 Nu har jeg kun haft min i en uge, men har heldigvis ikke oplevet nogen problemer - ikke engang kløe som mange snakker om når den heler...
    Men det må godt nok være surt ikke at kunne tåle det, vildt at nogen reagerer så voldsomt på det smiley

Kommentér på:
Allergisk reaktion

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce